۰

تشخیص تب در ساعت‌های جدید اپل

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۱
تشخیص تب در ساعت‌های جدید اپل
تشخیص تب در ساعت‌های جدید اپل

آی‌تی‌من- مارک گورمان، گزارشگر فناوری بلومبرگ خبر داد اپل واچسری ۸، درجه حرارت دقیق را مشخص نمی‌کند اما به کاربر اعلانی ارسال می‌کند تا در صورت نیاز به پزشک مراجعه کند یااز یک حرارت سنج دقیق استفاده کند.

برای اولین بار نیست که مارک گورمان احتمال وجود حسگردمای در سری ۸ را مطرح می‌کند. وی نخستین بار در ژوئن سال ۲۰۲۱ احتمال کار کردن اپل روی این قابلیت را گزارش و پیشبینی کرد این قابلیت احتمالا در مدل سال ۲۰۲۲ محصول اپل عرضه خواهد شد. اما در ژانویه از این پیش بینی عقب نشینی کرد و به طرفداران محصول اپل اعلام کرد قابلیتسنجش قند خون در میان قابلیتهایی است که چند سال بایدمنتظر آن بمانند.

با این حال، گورمان چند ماه بعد اعلام کرد اپل واچ سری ۸ شامل یک حسگر دمای بدن است و این قابلیت در دستورالعمل تست داخلی اپل، تایید شده است. اکنون گورمان می‌گوید بر این باور است که این قابلیت در سری ۸ حتمی‌است و تغییرات دیگراحتمالا جزئی خواهند بود.

سنجش حرارت بدن شیوه مهمی ‌برای شناسایی کووید ۱۹ است و باعث افزایش تقاضا برای دستگاه‌هایی شد که چنینقابلیتی دارند. بعضی از شرکت‌ها حرارت سنج‌های دیجیتالیعرضه کرده‌اند که به پورت شارژ تلفن هوشمند وصل می‌شوند. افزودن قابلیت حرارت سنج به اپل واچ، محصول اپل را هم ردیفتلفن‌های هوشمند و دستبندهای فیتنس نظیر محصولات فیتبیت آلفابت قرار می‌دهد.

بر اساس گزارش سایت انگجت، وی گزارش هفته پیش خود را تکرار و اعلام کرد نسل جدید اپل واچ، پردازنده مشابه سری ۷ و سری ۶ را خواهد داشت. البته در مدل‌های گران‌تر اپل واچ سری ۸، نمایشگر جدیدتری استفاده شده است.
 
مرجع : ايسنا
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۹۲۳۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما