۰

برندسازی دیجیتال محصولات و خدمات شرکت‌های ایرانی در بازار چین

تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۲
برندسازی دیجیتال محصولات و خدمات شرکت‌های ایرانی در بازار چین
برندسازی دیجیتال محصولات و خدمات شرکت‌های ایرانی در بازار چین

آی‌تی‌من- در این رویداد که توسط معاونت امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تهران برپا شد، مدیران این شرکت چینی به معرفی ظرفیت‌های خود برای عرضه و فروش کالاهای ایرانی پرداختند.

در همایشی که در اتاق بازرگانی تهران و با حضور موسس و مدیرعامل شرکت ITIS چین و فعالان اقتصادی از ایران برگزار شد، امکان عرضه و فروش محصولات ایرانی روی این پلتفرم تجارت الکترونیک در چین و همچنین فرصت حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه Canton Fair مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

مدیرعامل پلتفرم تجارت الکترونیک ITIS به امکانات و خدماتی که این بستر دیجیتال به شرکت‌ها و صاحبان کالا و خدمات ارائه می‌دهد، اشاره کرد و با یادآوری اینکه ITIS از سال 2010 آغاز به کار کرده و طی این مدت نیز، همکاری با شرکت‌های ایرانی و معرفی محصولات و خدمات کمپانی‌ها از ایران را دنبال کرده‌است، بر آمادگی این پلتفرم برای دور تازه‌ای از برندسازی شرکت‌های ایرانی در بازار چین تاکید کرد.

آکینگ ‌لی، سپس در خصوص بازار تجارت الکترونیک چین و ظرفیت‌های آن برای بنگاه‌ها و فعالان اقتصادی از ایران توضیحاتی ارائه داد و تصریح کرد که معرفی جاذبه‌های گردشگری و خدمات و فرصت‌های اقتصاد این حوزه از ایران به شهروندان چین، از دیگر برنامه‌های کاری پلتفرم ITIS است.

لی در ادامه، با اشاره به اینکه نمایشگاه Canton Fair چین با 25 هزار غرفه، فرصتی ایده‌آل برای عرضه و معرفی توانمندی‌های اقتصادی و تجاری شرکت‌های ایرانی در این کشور است، پیرامون فرصت و ظرفیت تجاری این رویداد بزرگ نمایشگاهی در چین توضیحاتی ارائه و خبر داد که اولین پاویون ملی ایران در Canton Fair ایجاد خواهد شد و شرکت‌های ایرانی می‌توانند برای حضور در این پاویون اعلام آمادگی خود را به اطلاع شرکت ITIS برسانند.

در ادامه این نشست نیز، فعالان اقتصادی از ایران و صاحبان شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهای حاضر در این رویداد، با مدیرعامل و دیگر مدیران شرکت ITIS چین پیرامون روند همکاری‌ها، به گفت‌و‌گو نشستند.
کد مطلب : ۲۸۱۸۴۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين