۰

گوشی تاشو وان‌پلاس از قلم اوپو پشتیبانی می‌کند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۶
گوشی تاشو وان‌پلاس از قلم اوپو پشتیبانی می‌کند
گوشی تاشو وان‌پلاس از قلم اوپو پشتیبانی می‌کند

آی‌تی‌من- گوشی تاشوی وان پلاس اوپن از نظر طراحی، دوربین و تجربه کاربری نرم‌افزاری فوق‌العاده عالی عمل می‌کند و سازنده چینی مدت زمان زیادی را صرف توسعه آن کرده است. در حالی که این دستگاه ۲۷ مهرماه معرفی شد، اما کمپانی چینی در رویداد معرفی و تیزرهای تبلیغاتی خود، اشاره‌ای به پشتیبانی گوشی یاد شده از قلم هوشمند نکرد.

این دستگاه از صفحه نمایش داخلی با ابعاد ۷.۸۲ اینچی از رزولوشن ۲۲۶۸ در ۲۴۴۰ پیکسل، نرخ‌به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی، سطح روشنایی خودکار ۲۸۰۰ نیتی برخوردار است. ازسوی‌دیگر، این گوشی از حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و یک ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 بهره می‌برد که برای ذخیره‌ اطلاعات بسیار بهینه است. وان پلاس اوپن برای تامین انرژی از یک باتری ۴۸۰۵ میلی‌آمپرساعتی به‌همراه شارژ سیمی ۶۷ واتی با پشتیبانی از فناوری SUPERVOOC استفاده کرده است که دستگاه را طی مدت‌زمان ۴۲ دقیقه از صفر تا صد شارژ می‌کند.

دربخش سیستم‌ دوربین، وان پلاس اوپن از ماژول سه‌گانه بهره می‌برد. سیستم دوربین پنل پشتی دستگاه شامل یک سنسور واید ‌۴۸ مگاپیکسلی سونی و سنسور تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۶ برابری می‌شود. نمایشگرهای خارجی و داخلی به‌ترتیب دارای سنسور دوربین ۲۰ و ۳۲ مگاپیکسلی هستند.
 
 
کد مطلب : ۲۸۲۰۲۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما