۰
مدیر کارخانه:

کارخانه نوآوری «آزادی» تعطیل و تخلیه نمی‌شود

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۷
کارخانه نوآوری «آزادی» تعطیل و تخلیه نمی‌شود
کارخانه نوآوری «آزادی» تعطیل و تخلیه نمی‌شود

آی‌تی‌من- مهدی عظیمیان درباره بیانیه شرکت هم‌آوا، موسس کارخانه نوآوری آزادی، مبنی بر تعطیلی اینکارخانه گفت: بیانیه شرکت موسس کارخانه که ۱۱آبان ماه منتشر شده ، یک بیانیه داخلی است و ربطی به کارخانه نوآوری آزادی ندارد. شرکت موسس این مجموعه در واقع مستاجر مالک کارخانه نوآوریآزادی بوده و قراردادی در ۵ سال گذشته داشته و در حال حاضر این قرارداد با مشکلاتی روبه‌رو شده است از جمله اینکه مبلغ رهن تسویه نشده است.

وی ادامه داد: موضوع تمدید قرارداد کارخانه نوآوری و ادامه حیاتش از سوی پارک پردیس و معاونت علمیریاست جمهوری دنبال می‌شود و به جای خوبی هم رسیده. اگر دوستان این بیانیه و حواشی را رقم نمی‌زدند تا یکی دو هفته آینده یک خبر خوش را برایاکوسیستم علم و فناوری اعلام می‌کردیم.

عظیمیان خاطرنشان کرد: متاسفانه دوستان کمی عجله کردند و اختلافات حقوقی خود را با مالک مجموعه در دل یک بیانیه عمومی که اصلا هم ربطی به کارخانه ندارد، اعلام کردند.

مدیر کل توسعه شعب و پردیس‌های پارک فناوریپردیس گفت: شرکت موسس در حال حاضر بدهکار و تحت فشار است و در تلاش است با این گونه حواشی،یک فرار رو به جلو داشته باشد.

وی ضمن بیان این مطلب که انتشار این بیانیهباعث تشنج در سطح اکوسیستم نوآوری و کارآفرینیشده است، افزود: از زمانی که مذاکرات تمدید قرارداد ملک کارخانه به پارک فناوری پردیس واگذار شد، کار بسیار خوب پیش رفته و مذاکرات خوبی هم داشتیم. ما در مذاکرات حقوق مالکانه را در نظر گرفته و در فضایآرامش مذاکره کردیم.

وی خاطرنشان کرد که بیانیه‌ای از سوی پارک فناوریپردیس در این باره منتشر خواهد شد و نکات مبهم بیانیه منتشر شده را شفاف اعلام خواهیم کرد.

عظیمیان با تاکید بر اینکه در مذاکراتی که تاکنون با شرکت مالک داشتیم، بحث و بنای تعطیلی و تخلیهکارخانه نوآوری آزادی نبوده است، گفت: ما یک مهلت قابل قبول برای کل اعضای کارخانه گرفتیم که حتی اگر نتواستیم ملک را بخریم، یک بازه زمانی چند ساله را برای جابه‌جایی اموال، جایابی و انتقال این برندداشته باشیم.
 
مرجع : مهر
کد مطلب : ۲۸۲۰۶۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين