۰
نخستین بار در جهان

هوش مصنوعی مذاکرات انعقاد قرارداد حقوقی را به عهده گرفت

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۴
هوش مصنوعی مذاکرات انعقاد قرارداد حقوقی را به عهده گرفت
هوش مصنوعی مذاکرات انعقاد قرارداد حقوقی را به عهده گرفت

آی‌تی‌من- شرکت انگلیسی لومیننس (LUMINANCE) یک سیستم هوش مصنوعی مبتنی بر مدل بزرگ زبانی خود طراحی کرده که به طور خودکار قراردادها را تحلیل و تغییراتی در آنها اعمال می‌کند.

مدل‌های بزرگ زبانی نوعی از الگوریتم‌های هوش مصنوعی هستند که می‌توانند به پردازش و تولید زبان همه منظوره دست یابند.

جاگر گلوسینا، رییس و مدیرعامل لومیننس گفت: هدف هوش مصنوعی جدید این شرکت، حذف بخشی از امور اداری است که وکلا باید به صورت روزمره آنها را انجام دهند.

به گفته وی، این سیستم هوش مصنوعی که «اتوپایلوت» نام دارد، مذاکرات روزانه را انجام می‌دهد و به این ترتیب، وکلا آزاد می‌شوند تا از خلاقیت خود در امور مهم‌تر به‌کار بگیرند و درگیر کارهای وقت‌گیر و تکراری نشوند.

وی گفت: در این سیستم، از ابتدای تدوین قرارداد تا ارسال آن به DOCUSIGN، هوش مصنوعی با هوش مصنوعی مذاکره را انجام می‌دهد. این کار کاملا با هوش مصنوعی انجام می‌شود که نه تنها با داده‌های حقوقی آموزش دیده، بله کسب‌وکار شما را هم درک می‌کند.

این ابزار، که به گفته لومیننس شبیه یک کمک خلبان در حوزه قانون عمل می‌کند، به وکلا امکان می‌دهد که بخش‌هایی از قرارداد را بررسی و موارد مشکل‌ساز را شناسایی کنند.

در قرارداد آزمایشی منعقد شده توسط این سیستم دو وکیل در دو طرف قرار داد وجود داشت؛ یکی وکیل لومیننس و یکی به عنوان وکیل شرکت تحقیقاتی پروساپینت (ProSapient) که مشتری لومیننس است.

در این آزمایش، مذاکره کنندگان هوش مصنوعی بر سر توافق نامه عدم افشای اطلاعات (NDA) مذاکره کردند.
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۲۱۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما