۰

نگرانی جوانان انگلیسی از تاثیر هوش مصنوعی بر مشاغل

تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۹
نگرانی جوانان انگلیسی از تاثیر هوش مصنوعی بر مشاغل
نگرانی جوانان انگلیسی از تاثیر هوش مصنوعی بر مشاغل

آی‌تی‌من- بیش از نیمی‌از جوانان انگلیسی در سال گذشته از یک چت بات هوش مصنوعی مانند چت جی پی تی برای انجام تکالیف مدرسه شأن، ارسال ایمیل یا شغل‌هایشان استفاده کردند.

شاخص سالانه دیجیتال یوث (Digital Youth Index) که عادات و نگرش آنلاین جوانان را بررسی می‌کند، نشان دهنده آن است که بیشتر افراد جوان (۹۴ درصد) در فضای آنلاین احساس امنیت دارند و ۷۶ درصد نیز با تجربه‌ای ناخوشایند روبه‌رو شده‌اند.

این رقم نشان دهنده ۷ درصد رشد نسبت به سال گذشته است، به طوری که جوانان از افزایش محتوای اخبار جعلی و نفرت پراکنی خبر دادند. جوانان نسبت به سال گذشته ۴ درصد بیشتر در معرض چنین محتواهایی قرار رفتند.

تحقیق مذکور توسط Opinium و بین ۴ هزار نفر بین سنین ۸ تا ۲۵ سال در انگلیس انجام شد.

جوانان شرکت کننده در این تحقیق به طور متوسط ۴ و ۵ ساعت در روز را در فضای آنلاین به طور کلی در شبکه‌های اجتماعی، چت با دوستان یا دسترسی به سرگرمی‌گذراندند.

۹۵ درصد از شرکت کنندگان حداقل در یک شبکه اجتماعی عضو بودند. این رقم شامل کودکانی نیز می‌شد که سنشان کمتر از مقررات عضویت در برخی سرویس‌ها بود.

طبق این تحقیق بیشتر پاسخگویان (۷۷ درصد) در توئیتر (پلتفرم ایکس) شاهد محتوای اضطراب آور بودند.

از سوی دیگر ۵۳ درصد از افراد شرکت کننده اعلام کردند از چت بات هوش مصنوعی استفاده کردند و می‌خواستند شیوه استفاده از این ابزارها در زندگی شأن را بدانند. همچنین ۵۴ درصد نگران تأثیرات هوش مصنوعی بر مشاغل در آینده بودند.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۲۸۲۲۲۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما