۰

شاخص‌های ارزیابی پیشرفت شبکه ملی اطلاعات تغییر کرد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۰
شاخص‌های ارزیابی پیشرفت شبکه ملی اطلاعات تغییر کرد
شاخص‌های ارزیابی پیشرفت شبکه ملی اطلاعات تغییر کرد

آی‌تی‌من- محمدامین آقامیری در خصوص آخرین وضعیت تأیید صحت پیشرفت شبکه ملی اطلاعات گفت: تقریباً از اواسط شهریور ماه ارزیابی مجدد شاخص‌های شبکه ملی اطلاعات آغاز شده که با توجه به اینکه این ارزیابی‌ها ادامه دارد در حال حاضر برخی مستندات آماده و برخی دیگر باید تکمیل شود. می‌توان گفت که تقریباً ۷۰ یا ۸۰ درصد ارزیابی‌ها از پیشرفت شبکه ملی اطلاعات انجام شده است.

وی با تأیید صحت پیشرفت ۶۳ درصدی شبکه ملی اطلاعات افزود: از نظر ما فرایند ارزیابی کامل است یک سری داده‌ها وجود دارد که دستگاه‌ها باید ارائه دهند. زمانی که این گزارش‌ها به‌دست‌مان برسد میزان پیشرفت دقیق شبکه ملی اطلاعات را اعلام خواهیم کرد.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی ادامه داد: آخرین پیشرفت رسمی شبکه ملی اطلاعات که مرکز ملی فضای مجازی به عنوان ناظر شبکه ملی اطلاعات با ارزیابی برخی شاخص‌ها اعلام کرد همان ۵۷ درصد بود اما متوجه شدیم که برخی از اهداف در نظر گرفتن پیشرفت شبکه ملی اطلاعات قدیمی شده است یا برخی شاخص‌ها زیاد بازتاب دهنده آن هدف نبود بنابراین تصمیم گرفتیم این شاخص‌ها را هم بازنگری کنیم به این ترتیب به جز فرایندی که در حال انجام بود بازنگری در شاخص‌های اهداف هم مطرح شد.

وی گفت: به زودی بر اساس شاخص‌های موجود عدد پیشرفت را اعلام می‌کنیم ولی بازنگری شاخص‌ها و اهداف یکی از اولویت‌های اصلی ما است که خواهیم داشت.
 
مرجع : مهر
کد مطلب : ۲۸۲۱۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين