۰

باگiOS 17 نمایشگر آیفون را از کار می‌اندازد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۹
باگiOS 17  نمایشگر آیفون را از کار می‌اندازد
باگiOS 17 نمایشگر آیفون را از کار می‌اندازد

آی‌تی‌من- کمپانی اپل سیستم‌عامل iOS 17 را برای تمام گوشی‌های آیفون سازگار با این به‌روزرسانی نرم‌افزاری منتشر کرد که توانست به‌دلیل معرفی چندین قابلیت جدید و کاربردی مورد توجه کاربران قرار بگیرد. باوجود‌این، نسخه ابتدایی‌ از مشکلات فنی زیادی برخوردار بود که از مهم‌ترین آن می‌توان به افزایش دمای سری آیفون ۱۵ پرو اشاره کرد؛ سپس غول فناوری کوپرتینو تلاش کرد با ارائه آپدیت‌های جدید این دسته مشکلات را برطرف کند، اما به‌نظر می‌رسد با رفع هریک از باگ‌ها نوع جدیدتری ظاهر می‌شود. اکنون، اخبار نشان می‌دهد سیستم‌عامل iOS 17 از باگی برخوردار است که باعث از کار افتادن کامل صفحه‌نمایش می‌شود.

طی ماه‌های اخیر، کمپانی اپل با عرضه سری آیفون ۱۵ توانست فروش خوبی را در بازار جهانی به‌دست آورد که در‌مقایسه‌با سال گذشته و عرضه سری آیفون ۱۴ چندین میلیارد دلار بیشتر به درآمد سه‌ماهه چهارم این مجموعه بزرگ فناوری افزوده است. بااین‌حال، باید گفت افزایش دمای بیش‌ازاندازه آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس هنگام اجرای بازی‌های ویدئویی یا فیلمبرداری ۴K با نرخ ۶۰ فریم برثانیه درحالت ProRes باعث می‌شد دستگاه عملا غیرقابل استفاده شود. چندین تحلیلگر ‌و کارشناس حوزه فناوری اظهار کردند این افزایش دما درنتیجه قدرت بالای تراشه A17 Pro و فریم تیتانیومی است، اما برخی کارشناسان نظرات دیگری داشتند که بیان می‌کرد این موضوع به‌خاطر استفاده از برنامه‌هایی مانند اینستاگرام یا Uber رخ می‌دهد.

پس‌ازگذشت مدتی، اپل با انتشار بیانیه‌ای تمام اظهارات را درمورد مشکلات سخت‌افزاری رد کرد و گفت این مشکلات از باگ‌های سیستم‌عامل iOS 17 نشات می‌گیرد که به‌زودی با انتشار آپدیت‌های نرم‌افزاری آن‌ها را به‌طورکامل برطرف می‌کند. سپس، iOS 17.0.3 با هدف رفع دمای داخلی سری آیفون ۱۵ پرو منتشر شد که توانست به خوبی این باگ را از بین ببرد، اما اکنون iOS 17.1.1 برای کاربران به‌صورت رسمی منتشر شده و باگی را به‌همراه دارد که باعث قفل شدن صفحه‌نمایش دستگاه می‌شود. به‌عبار‌تی‌دیگر، گوشی آیفون شما تماس‌های لمسی را پاسخ نمی‌دهد و حتی فشردن دکمه پاور یا تنظیم صدا نیز تاثیری روی دستگاه نخواهد داشت.

کاربرانی که از گوشی‌های آیفون سازگار با سیستم‌عامل iOS 17 بهره می‌برند باید توجه داشته باشند که باگ نرم‌افزاری قفل صفحه نمایش دربخش Add Library پنهان است؛ برای جزئیات بیشتر می‌توانید ویدئو را تماشا کنید و ببینید که چگونه باگ یادشده باعث می‌شود دستگاه به‌طورکامل از کار بی‌افتد. بررسی‌ها نشان می‌دهد آیفون ۱۳ و آیفون ۱۴ پرو‌ بیشتر در معرض این باگ هستند.
 
کد مطلب : ۲۸۲۲۶۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين