۰

جنگ غزه در صدر ترند گوگل

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۳
جنگ غزه در صدر ترند گوگل
جنگ غزه در صدر ترند گوگل

آی‌تی‌من- در سال جاری میلادی برای ا داده‌های جهانی گوگل، درگیری‌های ادامه دار رژیم صهیونیستی و حماس در صدر ترندها بود. پس از آن جست‌وجوهای مربوط به کشتی غرق شده تایتانیک قرار داشت. همچنین در ماه فوریه اخبار مربوط به زلزله‌های سهمگین در ترکیه و سوریه در صدر جست‌وجوهای گوگل بود.

پرجست‌وجو ترین فرد گوگل در ۲۰۲۳ میلادی دامار‌هاملین بازیکن لیگ NFLآمریکا بود که در ماه ژانویه حین بازی در زمین مسابقه دچار ایست قلبی شد اما نجات یافت. از سوی دیگر جرمی‌رنر بازیگر‌هالیوودی که از یک حادثه جدی جان سالم به در برده بود نیز در میان افراد پرجست‌وجو بود. از سوی دیگر متیو پری (بازیگر سریال فرندز) جزو افراد پرجست‌وجوی گوگل بود که در سال جاری میلادی فوت کردند.

پر جست‌وجوترین فیلم گوگل باربی و پس از آن اوپنهایمر و در رده سوم فیلم هندی جوان بود. در بخش سریال‌های تلویزیونی Last if Us، ونزدی و جینی و جورجیا نیز در فهرست ۲۰۲۳ گوگل قرار دارند.

همچنین گوگل به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تولد موتورجست‌وجوی خود برترین داده‌های جست‌وجوی تمام دوران در حوزه‌های مختلف را منتشر کرد و براساس آن به عنوان مثال کریستیانو رونالدو پرجست‌وجو ترین ورزشکار گوگل بوده است.
 
 
مرجع : مهر
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۲۳۷۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما