۰

ساخت نخستین آمبولانس مجهز به واقعیت ترکیبی و هوش مصنوعی

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۶
ساخت نخستین آمبولانس مجهز به واقعیت ترکیبی و هوش مصنوعی
ساخت نخستین آمبولانس مجهز به واقعیت ترکیبی و هوش مصنوعی

آی‌تی‌من- هنگامی‌که یک مورد اورژانسی در مرکز کنترل و دستور ۱۹۹۰ ثبت می‌شود، تکنسین‌های پزشکی اورژانس در یک آمبولانس مجهز به اینترنت به محل ارسال می‌شوند. آنها می‌توانند از هدست‌های واقعیت ترکیب هولو لنزمایکروسافت استفاده کنند. به این ترتیب تکنسین می‌تواند گزینه‌هایی را در منوهای مختلفی که در هوا ظاهرمی‌شوند، انتخاب کند و سیستمی ‌جلوی چشمانش ظاهرمی‌شود برای افراد دیگر قابل مشاهده نیست.
 
این تنظیمات فناوری ارتباطات ۵G را برای برقراری ارتباط بین پرسنل اورژانس و داده‌های پزشکی بیمار وهمچنین ردیابی مکانی یا تجهیزات تشخیصی مانندECG  یا رصد فشار خون به کار می‌گیرد و از سوی دیگردر صورت نیاز یک رابط ویدئوی زنده با پزشک فراهم می‌کند تا مراقبت‌ها در محل انجام شود.
 
پزشک از راه دور نیز می‌تواند با کمک یک پایانه دربیمارستان از دسترسی آنی تشخیص‌ها در محل بهره گیرد و برای اقدامات اضطراری یا داروهای مورد نیاز به پرسنل دستوراتی بدهد.
 
به گفته شرکت سازنده این آمبولانس، سیستم مذکورمجهز به ویژگی تبدیل سخن به متن، نوشتن متن با کمک هوش مصنوعی برای به‌روزرسانی‌های فوری پرونده‌های مراقبت الکترونیکی از بیمار است. از سوی دیگر می‌توان آمبولانس را برای درمان بیشتر به نزدیک‌ترین یا مجهزترین بیمارستان هدایت کرد.

 
مرجع : مهر
کد مطلب : ۲۸۲۴۰۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما