۰

«الماس رایان ایرانیان» عرضه و گارانتی «کولر مستر» را به دست گرفت

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۷
«الماس رایان ایرانیان» عرضه و گارانتی «کولر مستر» را به دست گرفت
«الماس رایان ایرانیان» عرضه و گارانتی «کولر مستر» را به دست گرفت

آی‌تی‌من- نشست خبری اعلام همکاری شرکت الماس رایان ایرانیان با کولرمستر (CoolerMaster)، روز یکشنبه در محل این شرکت برگزار شد.
 
در این نشست، شرکت الماس رایان ایرانیان با اعلام اینکه برند کولر مستر را به سبد محصولات خود افزوده است، از عرضه چند محصول جدید این برند به بازار ایران خبر داد.
 
وحید غرویان، مدیرعامل الماس رایان ایرانیان در این نشست گفت: برد کولر مستر در ایران حاضر بوده و مسوولیت واردات و گارانتی آن بر عهده شرکت آواژنگ بوده است. اما با توجه به سیاست‌ها و شرایط این برند، از پس این عرضه و گارانتی محصولات کولرمستر را شرکت الماس رایان انجام می‌دهد.
 
وی افزود: از امروز محصولات برند کولرمستر در بیش از یک هزار نمایندگی الماس رایان در کشور عرضه می‌شود.
 
غرویان ادامه داد: تا حالا از کالاهای گیمینگ و گجت‌های متنوع این برند محصول چندانی وارد بازار ایران نشده است. کاربران ایرانی همه حرفه‌ای هستند و حق برخورداری از کالای برتر با کیفیت بالا را دارند.
 
مجید کشاورز، نماینده رسمی کولرمستر نیز در این نشست با بیان اینکه برند کولرمستر پارسال 30 سالگی خود را جشن گرفته است، به ارایه اطلاعاتی در مورد فعالیت این برند و تاریخچه آن پرداخت.
 
وی توضیح داد که کولرمستر یک برند اصالتا تایوانی است که با بهترین شرکت‌ها در 5 قاره جهان همکاری دارد و ماموریت خود را تولید کالاهای لذت‌بخش تعریف کرده است.
 
کشاورز با بیان اینکه کولرمستر یک شرکت خصوصی با مالکیت «راجر لین» است که در سال 1992 میلادی تاسیس شده، افزود: این کمپانی دو بخش دارد. CoolerMaster Corporation بخش OEM این شرکت است که برای برندهای دیگر تولید می‌کند و در حوزه‌های مخابرات، هوش مصنوعی و گیمینگ تجاری فعالیت دارد. CoolerMaster Technology نیز محصولات برند کولرمستر را عرضه می‌کند و در بیش از 50 کشور عملیات فروش مستقیم دارد.
 
کشاورز تاکید کرد که برخلاف بسیاری از برندها که به دلیل تحریم در ایران مستقیما فعالیت نمی‌کنند؛ کولرمستر با شفافیت در این بازار حضور دارد.
 
نماینده رسمی کولرمستر همچنین با اشاره به بخش‌های مختلف این شرکت گفت: کولرمستر در بخش CMODS sysyem، سیستم‌های سفارشی ارایه می‌کند. بهش CM Academy هنوز در ایران راه‌اندازی نشده و به آموزش‌های مختلف در مورد رایانه‌های شخصی می‌پردازد.
 
به گفته وی، بخش Master XP نیز به زودی در ایران راه‌اندازی می‌شود. Master XP از جمله برندهای زیرمجموعه کولرمستر است که بر افزایش تجربه کاربری تمرکز دارد و دنیای گیمیفیکیشن را با دو حوزه سرگرمی و ارتباطات ترکیب می‌کند.
 
به گفته کشاورز، Cooler Bar نیز رستوران‌های گیمینگ کولر مستر است که نخستین رستوران این برند در دفتر تایوان این شرکت راه‌اندازی شده است.
 
وی همچنین اعلام کرد که در سال جاری میلادی تجهیزات Cloud Gaming کولرمستر به همراه تجهیزات Streaming این برند در ایران عرضه خواهد شد.
 
بر اساس این گزارش، نماینده رسمی کولر مستر درباره پایان همکاری با آواژنگ نیز گفت: آواژنگ شریک ۱۰ ساله ما بود اما بنا بر دلایلی به دنبال یک شرکت تازه نفس بودیم تا بازار فروش برندمان را رشد دهیم.
 
به گفته وی، محصولاتی که از سوی آواژنگ عرضه شده، تا پایان دوره گارانتی همچنان تحت پوشش این شرکت خواهد بود و محصولات جدید را الماس رایان ایرانیان گارانتی خواهد کرد.
 
در ادامه این نشست و پس از معرفی طیف محصولات کولرمستر، مدیرعامل الماس رایان ایرانیان به مشکلات موجود بر سر راه واردات محصولات پرداخت و از ادعای تولید برخی تجهیزات انتقاد کرد.
 
وی گفت: علاقه داریم نهادی وجود داشته باشد که بر تولیدکنندگان نظارت کند. برخی کالاها را وارد می‌کنند و با تولید یک قاب، کالا را با تعرفه 10 درصدی محاسبه می‌کنند؛ در حالی که ما باید همان کالا را با تعرفه 37 درصد وارد کنیم.
 
غرویان ادامه داد: ما برای تولید مودم تجهیزات تولید را وارد و مستقر کرده‌‌ایم. آمادگی داریم از کارخانه بازدید بگذاریم تا همه تولید واقعی را ببینند و می‌خواهیم که سایر مدعیان تولید نیز درهای کارخانه خود را به روی اهالی رسانه باز کنند.


 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۲۴۴۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين