۰

طرح تایید کیفیت و گارانتی محصولات پارک فناوری پردیس رونمایی شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۶
طرح تایید کیفیت و گارانتی محصولات پارک فناوری پردیس رونمایی شد
طرح تایید کیفیت و گارانتی محصولات پارک فناوری پردیس رونمایی شد

آی‌تی‌من- در این آیین که با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی، مهدی صفاری نیا، رئیس پارک فناوری پردیس و جمعی از فناوران شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس برگزار شد، گواهینامه تایید و تضمین کیفیت تعدادی از محصولات دانش بنیان شرکت‌های عضو پارک به مدیران عامل شرکت‌ها اهدا شد.

نشان تجاری پارک فناوری پردیس در دو سطح ارائه شده است. بخش اول تایید کیفیت محصولات در سه سطح برنزی، نقره‌ای و طلایی که پس از بررسی‌های تخصصی اعطاء می‌گردد و شرکت‌ها می‌توانند این نشان را (Made In PTP)  روی محصول خود درج کنند.

در بخش دوم، محصولاتی که توانسته‌اند گواهینامه تایید کیفیت را اخذ نمایند، امکان استفاده از خدمت گارانتی (تضمین کیفیت) را خواهند داشت. گواهینامه تضمین کیفیت محصولات (گارانتی) به عنوان یک برگه گارانتی، در اختیار مشتریان محصولات قرار گرفته و اصالت آن از طریق رمزینه (Qr code) مندرج بر روی برگه گارانتی قابل ردیابی است.

معاون علمی رییس جمهور در این آیین مهم‌ترین موضوع امروز زیست بوم فناوری و نوآوری کشور را توجه به بازار و فروش محصولات فناورانه برشمرد و افزود: «تضمین و بیمه تخصصی» و «تامین مالی و بانک خطرپذیر» دو ابزار توسعه اقتصاد دانش بنیان است که برنامه معاونت علمی نیز در راستای استفاده از این ابزارها برای توسعه اقتصاد دانش بنیان است.

در این نشست میلاد صدرخانلو، رییس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس گفت: تولید بیش از ۲۰۰۰ خدمت محصول در پارک فناوری پردیس ضرورت ایجاد یک نشان تجاری برای محصولات پارک را نشان داد و به همین دلیل فرایند تحقیقاتی برای ایجاد این نشان، از سال ۱۳۹۹ آغاز شده و پس از پایان مراحل طراحی این نشان، با بررسی‌های صورت گرفته، گواهی تایید و تضمین کیفیت به تعدادی از محصولات واجد شرایط اعطا شده است.

رییس کل بیمه مرکزی نیز در این نشست با اشاره به سرمایه گذاری صنعت بیمه در حوزه فناوری گفت: ویژگی‌های صنعت بیمه نیازمند شناخت همه جانبه از سوی اهالی صنعت است و این همراهی می‌تواند به رشد و توسعه صنعت بیمه بینجامد.

 
 
مرجع : پارک فناوری پردیس
کد مطلب : ۲۸۱۵۱۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما