۰

«اسنپ‌چت» ابزارهای جدید کنترلی برای والدین ارائه کرد

تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۴
«اسنپ‌چت» ابزارهای جدید کنترلی برای والدین ارائه کرد
«اسنپ‌چت» ابزارهای جدید کنترلی برای والدین ارائه کرد

آی‌تی‌من- «مرکز خانواده» که در سال ۲۰۲۲ معرفی شد به والدین اجازه می‌دهد تا ببینند فرزندان نوجوان آنها در اسنپ‌چت با چه کسانی گفت‌وگو می‌کنند، کنترل‌هایی بر محتوا اعمال کنند و هرگونه نگرانی را بطور محرمانه گزارش کنند.

ویژگی‌های جدید که قرار است در هفته‌های آینده رونمایی شوند به والدین اجازه می‌دهد تا «استوری»، تنظیمات تماس و موقعیت مکانی کودکانشان را مشاهده کنند. برای مثال قادر خواهند بود ببینند که آیا کودک آنها انتخاب کرده که یک استوری را با همه دوستان یا گروه کوچک‌تری از دوستان به اشتراک بگذارد یا نه.

آنها همچنین می‌توانند ببینند که آیا کودک انتخاب کرده که پیام‌ها را در اسنپ‌چت فقط از دوستان خود یا از همه تماس‌های ذخیره شده در گوشی دریافت کند. همچنین مشاهده خواهند کرد که آیا کودک داده‌های موقعیت مکانی را با دوستان خود در اسنپ چت به اشتراک گذاشته است یا نه.

این شرکت اعلام کرد که همچنین به زودی کنترل‌های والدین برای روبات گفت‌وگو (چت بات) موسوم به «مایای‌آی» (My AI) معرفی خواهد کرد که به والدین این گزینه را می‌دهد که توانایی فناوری برای پاسخ به درخواست‌های گفت‌وگو از کودکان آنها را محدود کنند.



 
مرجع : ايرنا
کد مطلب : ۲۸۲۵۰۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما