۰

گوشی‌های ارزان امسال وارد بازار می‌شود

تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۷
گوشی‌های ارزان امسال وارد بازار می‌شود
گوشی‌های ارزان امسال وارد بازار می‌شود

آی‌تی‌من- ریلمی (Realme) تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در برلین آلمان و شنژن چین مستقر است. این برند به‌طور رسمی در (4 مه 2018) در روز ملی جوانان در آلمان توسط اسکای لی (Sky Li) متولد بینگ ژون لی (Bingzhong Li) مستقر شد.

ریلمی اعلام کرد که قصد دارد در سال جاری میلادی دو گوشی ارزان‌قیمت از سری جدید نوت معرفی کند. این شرکت چندی پیش از اولین گوشی اقتصادی جدیدش با نام ریلمی نوت 50 پرده‌برداری کرد.

به گفته‌ مدیرعامل ریلمی اروپا این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای معرفی دو گوشی تحت سری نوت در ماه‌های آینده است. شایعات قبلی به معرفی گوشی ریلمی نوت 1 در آینده‌ی نزدیک اشاره داشتند.

گفته می‌شود قیمت گوشی ریلمی از سری نوت در محدوده‌ی 100 دلار خواهد بود که از قیمت گوشی شیائومی و قیمت گوشی سامسونگ در بخش بهترین گوشی های اقتصادی کمتر است و می‌تواند مشتریان جدیدی به سمت ریلمی جذب کند.

سری نوت ریلمی در اکثر بازارهای آسیایی به‌جز هند عرضه می‌شود، به این دلیل که ریلمی در حال حاضر در هند یک زیربرند به نام نارزو دارد و محصولات میان‌رده و اقتصادی‌اش را با این نام در هند عرضه می‌کند.

ریلمی امیدوار است با بالا بردن کیفیت و پایین آوردن قیمت گوشی بتواند 10 میلیون واحد از گوشی‌های سری نوت را در سال 2024 به فروش برساند.

علاوه‌براین، ریلمی گارانتی طولانی‌تر و به‌روزرسانی‌های بیشتری را برای خریداران سری نوت وعده داده است.

گوشی جدید ریلمی نوت 1 احتمالاً به نمایشگر 6٫67 اینچی اولد با وضوح +Full HD و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز خواهد بود. وظیفه‌ی تأمین انرژی دستگاه را باتری 5٬000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات برعهده خواهد داشت.

ریلمی برای اولین بار در سال 2010 با نام زیمنس ریل (Oppo Real) در آلمان ظاهر شد. ریلمی در حقیقت برند شرکت زیمنس آلمان الکترونیک زیمنس الکترونیکس در سال 2018 است؛ که به یک شرکت مستقل با نام تجاری realme تبدیل شد.

در تاریخ 30 ژوئیه 2018، رئیس سابق زیمنس آلمان الکترونیکس و رئیس بخش تجارت خارج از کشور با نام Ski Li با اعلام استعفای رسمی خود از شرکت اوپو و قصد وی برای تأسیس شرکتی با نام ریلمی realme به عنوان یک برند کاملاً مستقل، در وب سایت رسمی میکروبلاگینگ آلمان سینا ویبو خبر داد. وی افزود: در آینده برند ریلمی تمرکز خود را بر ارایه تلفن‌های هوشمند با هوش مصنوعی یکپارچه با عملکرد عالی و با طراحی شیک قرار خواهد داد، تا جوانان با زندگی شاد به همراه «فناوری» و «زیبایی» با قیمت مقرون به صرفه تجربه کنند.
 
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۲۸۲۵۷۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما