۰

عرضه کاویار گلکسی S24 اولترا ۱۵ هزار دلاری

تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۸
عرضه کاویار گلکسی S24 اولترا ۱۵ هزار دلاری
عرضه کاویار گلکسی S24 اولترا ۱۵ هزار دلاری

آی‌تی‌من- کاویار (Caviar) که در زمینه سفارشی‌سازی محصولات اپل و سامسونگ و مزین‌کردن آنها با طلا و سنگ‌های گران‌قیمت فعالیت می‌کند، این‌بار گلکسی S24 اولترا را در مجموعه «Era of Dragon» معرفی‌کرده که در آن از طلای ۲۴ عیار استفاده کرده و با طراحی نمادین اژدها تلاش کرده طرح جالبی از این گوشی ارایه کند.

گران‌ترین نسخه از مجموعه «Era of Dragon»، مدل Samsung S24 Ultra Yong است که قیمت ۱۵۰۰۰ دلار برای آن در نظر گرفته شده است و طراحان سعی کرده‌اند این محصول ظاهری لوکس و در عین حال مدرن داشته باشد.

بدنه تیتانیوم با پوشش مشکی PVD این نسخه یادآور ساعت‌های سوئیسی پیشرفته است.
موردی که بیش از همه به چشم می‌آید عناصر تزئینی به کار‌رفته در ساخت کاویار گلکسی S24 اولترا است که شامل نقش برجسته یک اژدهای کره‌ای از طلای ۲۴ عیار است.

علاوه بر این یک مکانیزم Tourbillon پیچیده و دستی با ۱۹ قطعه جواهر برای این محصول به کار‌رفته است. این Tourbillo با تکمیل یک چرخش در هر دقیقه، حس یک ساعت را به صاحبانش منتقل می‌کند.

به جز اژدها، سه نماد ستاره‌ای با جزییات ریز دیده می‌شود که از الماس در طراحی آن استفاده شده است.

دایره زودیاک که روی تیتانیوم PVD به‌صورت لعاب‌کاری تصویر شده، ترکیبی از فرهنگ‌ شرقی و غربی را نشان می‌دهد و با استراتژی جهانی سامسونگ همسو است.

این مجموعه همچنین شامل مدل‌هایی می‌شود که با صورت فلکی زودیاک تزئین شده‌اند و قیمت آن‌‌ها از ۹۰۰۰ دلار شروع می‌شود.

این محصول در تعداد محدودی تولید شده؛ مثلا از مدل یونگ تنها ۲۴ عدد ساخته شده، در حالی که از مدل‌های زودیاک شامل Aries، Pisces، Aquarius و Taurus هر‌کدام ۹۹ دستگاه عرضه خواهد شد.

کاویار به‌خاطر طراحی‌های عجیب و غریب گوشی‌های هوشمند شناخته شده است.

برای مثال چند محصول اخیر آن‌ها شامل یک طلای خوراکی ۱۱۰۰ دلاری، آیفون ۱۵ پرو مکس شکلاتی و همچنین آخرین نسخه از قاب‌های FineWoven است.

این قاب‌ها سازگار با محیط زیست هستند که با چرم هرمس و تاج طلای ۲۴ عیار برای مدل‌های آیفون ۱۵ تزئین شده‌ بودند و با قیمت‌ بین ۲۰۶۰ تا ۲۲۰۰ دلار موجود هستند.

 
 
 
 
 
کد مطلب : ۲۸۲۵۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما