۰

ریلمی ۱۲ پرو پلاس؛ یک گوشی قدرتمند در جامه‌ای ظریف

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۰
ریلمی ۱۲ پرو پلاس؛ یک گوشی قدرتمند در جامه‌ای ظریف
ریلمی ۱۲ پرو پلاس؛ یک گوشی قدرتمند در جامه‌ای ظریف

آی‌تی‌من- بعد از realme GT 5 Pro، ریلمی سری realme 12 Pro را معرفی کرده است؛ موبایلی با لنز تله‌فوتو پریسکوپیک که وجه تمایز آن در طول سال جاری خواهد بود.

تحقیقات صورت گرفته توسط ریلمی نشان می‌دهند که ترجیح کاربران جوان استفاده از لنزهای تله‌فوتو با زوم 3X یا بیشتر، به جای 2X است. برای فعال کردن سطوح زوم بالا در تلفن‌های باریک، پریسکوپ تله‌فوتو تنها انتخاب مناسب است. با این وجود، این فناوری چالش‌های فنی و هزینه‌های بالایی را به سازنده تحمیل می‌کند و به همین دلیل معمولاً در گوشی‌های پرچمدار استفاده می‌شوند. realme با در دسترس قرار دادن فناوری منحصر به پرچمداران، یعنی فناوری پریسکوپ تله‌فوتو، برای کاربران جوان بیشتر این شکاف را پر کرده است.

ریلمی یک فرمول پریسکوپ تله‌فوتو اختصاصی برای اطمینان از تصویربرداری با کیفیت بالا در شرایط مختلف ایجاد کرده است که برای اولین بار در realme GT5 Pro در نوامبر 2023 ارایه شد. این فرمول عملکرد تله‌فوتو ریلمی GT5 را در خط مقدم این صنعت قرار داده است. سری جدید ریلمی  12 پرو نیز همین رویکرد را اتخاذ کرده و یک اندازه حسگر پیشرو، یک پلتفرم با عملکرد بالا و یک الگوریتم پیشرفته برای دستیابی به عملکرد تصویربرداری برتر را ادغام خواهد کرد.
نسل جدید تله‌فوتو
سریrealme 12 Pro  وضوح و پایداری عکس در شب را افزایش داده و در عین حال فلر و گوستینگ را به حداقل می‌رساند. این امر با ترکیبی منحصر به فرد از شیب منشوری OIS، پوشش ساختاری با طول موج فرعی و آفتابگیر عدسی با الگوی مواج کسب شده که این فناوری در GT5 Pro نیز به کار رفته است. این محصول دارای حالت پرتره 3X با فاصله کانونی پرتره طلایی 71 میلیمتری است که عمق میدان طبیعی کم و مناسبی برای پرتره ایجاد می‌کند. علاوه بر این، سری realme 12 Pro در قابلیت‌های تله‌فوتو در کلاس خود پیشرو بوده و زوم دیجیتال تا 120 برابر را ارایه می‌کند.
سنسور نسل جدید
سری realme 12 Pro دارای بزرگترین حسگر پریسکوپ تله‌فوتو در این رده است. این محصول دارای سنسور پرچمدار OV64B است که از رقبای خود در این رده پیشی گرفته و با سایر پرچمداران رده بالا مطابقت دارد. این سنسور با اندازه نیم اینچ، بزرگتر از سنسور پریسکوپ آیفون 15 پرو مکس و سامسونگ اس 24 اولترا بوده و قادر به جمع‌آوری نور تا سه برابر بیشتر از تلفن همراه اپل است.
زوم بدون افت کیفی نسل جدید
دوربین اصلی سری realme 12 Pro دارای Sony IMX890 OIS است که عکاسی در شب را بهبود می‌بخشد. این دوربین دارای سنسوری بزرگ به ابعاد 1/1.56 اینچ، فاصله کانونی معادل 24 میلیمتر و دیافراگم f/1.8 عریض است که برای عکاسی در شب عملکردی بسیار مناسب دارد. با پشتیبانی OIS، این دوربین در ارایه ضبط ویدیوی پایدار و بهینه‌سازی میزان موفقیت عکس‌ها عالی عمل می‌کند. علاوه بر این، سریrealme 12 Pro  دارای یک دوربین پریسکوپ تله‌فوتو و یک دوربین فوق عریض است. دروبین این محصول در زوم 0.6x، 1x، 2x، 3x، 6x بدون افت کیفیت عمل کرده و تجربه عکاسی با زوم بدون افت کیفیت در فاصله کانونی کامل را همچون یک دستگاه پرچمدار ارایه می‌کند.
الگوریتم نسل جدید
ریلمی با همکاری کوالکام، پردازش تصویر خود را با الگوریتم MasterShot بهبود بخشیده است. سریrealme 12 Pro  اولین و تنها دستگاه در رده خود است که فرمت‌های RAW را پردازش کرده و وضوح بالا، محدوده دینامیکی و واقع‌گرایی را در پرتره‌های سینمایی تضمین می‌کند. الگوریتم MasterShot نسل جدید omni-focal یک ساختار در سطح پرچمداران است که پیشرفته‌ترین عکاسی محاسباتی این حوزه را به نمایش می‌گذارد. این الگوریتم موتور LightFusion را برای وضوح و تناژ بیشتر و موتور NightEye را برای عکاسی عالی در شب با هم ادغام می‌کند. این سری همچنین دارای یک فیلتر پرتره فیلم منحصر به فرد است که امکان ثبت بی‌دردسر پرتره‌های خیره‌کننده را فراهم می‌کند.

هدف سری شماره‌گذاری شده ریلمی ارایه تجربیات نسل جدید تصویربرداری و محصولاتی با طراحی شیک به جوانان است. در کنار تصویربرداری در سطح پرچمداران، ریلمی همچنین با اولیویر ساوئو، استاد طراحی ساعت‌های لوکس بین‌المللی، برای خلق طراحی ساعت‌گونه لوکس برای سری realme 12 Pro همکاری کرده است.
 
 
 
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۲۸۳۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما