۰

سایت بزرگترین گروه هکری جهان پایین آمد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۸
سایت بزرگترین گروه هکری جهان پایین آمد
سایت بزرگترین گروه هکری جهان پایین آمد

آی‌تی‌من- طبق پستی که در وب سایت اخاذی گروه لاک‌بیت منتشر شده است، این عملیات با هدایت سازمان جرایم ملی انگلیس، اف‌بی‌آی آمریکا و یوروپل و ائتلافی از سازمان‌های پلیس بین‌الملل انجام شد. در این پست آمده است: این سایت اکنون تحت کنترل سازمان جرایم ملی انگلیس قرار دارد که با اف‌بی‌آی و نیروی ویژه اجرایی بین‌المللی همکاری نزدیکی دارد.

سخنگوی سازمان جرایم ملی انگلیس و وزارت دادگستری آمریکا تائید کردند این سازمان‌ها، فعالیت لاک‌بیت را مختل کرده و اعلام کردند این عملیات ادامه دارد.

مقامات آمریکا که لاک‌بیت در آنجا، بیش از ۱۷۰۰ سازمان در همه صنایع شامل خدمات مالی، غذایی، مدارس، حمل و نقل و وزارتخانه‌های دولتی را هدف حمله قرار داده است، این گروه را بزرگترین تهدید باج افزاری جهان توصیف کردند.

نماینده گروه لاک‌بیت پیامی ‌در یک اپلیکیشن پیام رسان رمزنگاری شده ارسال و اعلام کرد این گروه سرورهای پشتیبانی دارد که همچنان فعالیت دارند.

در پست ارسال شده در سایت گروه لاک بیت، از سازمان‌های پلیس فرانسه، ژاپن، سوئیس، کانادا، استرالیا، سوئد، هلند، فنلاند و آلمان به عنوان سازمان‌های مشارکت کننده در این عملیات، نام برده شده است.
 
 
مرجع : ايسنا
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۲۷۷۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما