۰

اختلال در سامانه و تعطیلی مراکز معاینه فنی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۷
اختلال در سامانه و تعطیلی مراکز معاینه فنی
اختلال در سامانه و تعطیلی مراکز معاینه فنی

آی‌تی‌من- روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ضمن عرض پوزش و قدردانی از صبر و شکیبایی شما شهروندان گرامی، به اطلاع می‌رساند فعالیت برخی از مراکز معاینه فنی به علت اختلال در شبکه ارتباطی با سامانه ملی معاینه فنی وزارت کشور غیر فعال بوده . با پیگیری‌های صورت پذیرفته از دستگاه‌های مسوول این مشکل بزودی مرتفع خواهد شد. لذا با عنایت به اختلال بوجود آمده در امر خدمت رسانی، از شهروندان درخواست می‌شود انجام معاینه فنی خودرو خود را به روز‌های دیگر موکول نمایند. ضمنا خودرو‌های دارای نوبت اینترنتی که به علت عدم فعالیت مرکز موفق به مراجعه نشده‌اند می‌توانند در روز‌های آتی براساس همان نوبت و هزینه پرداختی با اولویت پذیرش به مرکز معاینه فنی مراجعه کنند.

گفتنی است در کلیه مراکز معاینه فنی شهر تهران پذیرش حضوری انجام می‌شود. شهروندانی که به علت تکمیل ظرفیت مراجعه اینترنتی از طریق سامانه «تهران من» و یا سامانه «شهرزاد» موفق به دریافت نوبت نمی‌گردند، می‌توانند به صورت حضوری مراجعه نمایند. البته توصیه می‌شود جهت جلوگیری از اتلاف وقت و ایجاد صف در مراکز، شهروندان حتی‌الامکان از مراجعه اینترنتی استفاده کنند.

ساعاتی بعد روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد: مشکل اختلال در شبکه ارتباطی مراکز معاینه فنی بر طرف شده و در حال حاضر تمام مراکز معاینه فنی مشغول به ارایه خدمات به شهروندان هستند.

روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد: به اطلاع می‌رساند بنا بر پیگیری‌های صورت پذیرفته توسط دستگاه‌های مسوول مشکل اختلال در شبکه ارتباطی مراکز معاینه فنی بر طرف شده و در حال حاضر تمام مراکز معاینه فنی مشغول به ارایه خدمات به شهروندان هستند.
کد مطلب : ۲۸۲۹۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما