۰
سامسونگ چه محصولاتی را در روز 17 مرداد معرفی می‌کند

همه آن چیزی که از مراسم آنپکد سامسونگ انتظار داریم

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۵
برگزاری رویداد سامسونگ آنپکد
برگزاری رویداد سامسونگ آنپکد

آی‌تی‌من- بر اساس اطلاعاتی که درباره مراسم آنپکد سامسونگ (Samsung Unpacked) منتشر شده، در این رویداد علاوه بر گلکسی نوت ۱۰، ظاهرا قرار است گوشی تاشو گلکسی فولد، ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 و چند گجت دیگر معرفی شوند.

گلکسی نوت ۱۰ 
زمستان پارسال سامسونگ چند مدل مختلف از گلکسی اس ۱۰ را معرفی کرد، بر همین اساس انتظار می‌رود که در مورد گلکسی نوت ۱۰ نیز همین اتفاق بیفتد. بیشتر شایعات از معرفی ۳ مدل حکایت دارد که شامل نسخه معمولی با نمایشگر ۶.۳ اینچی و مدل پرو و نسخه سازگار با 5G می‌شود.

همچنین مدل بزرگ‌تر به نام گلکسی نوت ۱۰ پلاس با معرفی می‌شود. البته حاشیه پنل آنقدر کاهش یافته که همانند تبلت خیلی بزرگ به نظر نمی‌رسد.

بر اساس گزارش منابع آگاه، گلکسی نوت ۱۰ پلاس به دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f2.2 مجهز خواهد شد. همچنین این گوشی از حسگری ویژه در کنار ماژول تصویربرداری سه گانه پشتیبانی می‌کند. دوربین سه گانه‌ای شامل نخستین حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم متغیر سه حالته (f1.8 ،f.1.5 و f2.4)، حسگر ۱۶ مگاپیکسلی الترا واید و ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم دو برابری. در کنار این دوربین یک سنسور زمان پرواز ToF تعبیه شده که در مدل معمولی نوت ۱۰ این سنسور وجود ندارد.

اما یک نسخه ویژه از گلکسی نوت ۱۰ با پشتیبانی از فناوری 5G ارایه خواهد شد که البته بسیار گران خواهد بود.

سامسونگ مثل نسخه‌های قدیمی این گوشی‌ها را در دو نسخه با پردازنده اگزینوس ۹۸۲۵ یا اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس به بازار عرضه خواهد کرد که نسبت به پردازنده‌های ۹۸۲۰ و ۸۵۵ از نظر پردازشگر گرافیکی بهینه سازی‌ شده‌اند.

گلکسی نوت ۱۰ پلاس از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی بهره می‌برد اما نوت ۱۰ احتمالا از این قابلیت برخوردار نیست. در مورد رم هم به ۱۲ گیگابایت برای مدل پلاس و ۸ گیگابایت برای مدل کوچکتر اشاره شده است.

اما تفاوت دیگر این دو نسخه به ظرفیت باتری آنها برمی‌گردد که برای نسخه پلاس باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعت عنوان شده در حالی که ظرفیت باتری مدل معمولی ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود.

پیشتر اخباری مبنی بر پشتیبانی قلم اس‌پن گلکسی نوت ۱۰ به دوربین منتشر شده است، اما هنوز سامسونگ این قضیه را تایید یا رد نکرده، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ این گوشی را با چه قابلیت‌هایی ارایه خواهد کرد.

گلکسی نوت 10

گلکسی واچ اکتیو ۲
سامسونگ تقریبا شش ماه پیش ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو را معرفی کرد و حالا انتظار می‌رود که بعد از گذشت مدت کمی نسخه بعدی این دستگاه را نیز راهی بازار کند. این ساعت در ابعاد ۴۰ و ۴۴ میلیمتری عرضه خواهد شد و قابلیت پایش ضربان قلب یا ECG و تشخیص سقوط غیر منتظره را با به روز رسانی در نیمه اول سال ۲۰۲۰ دریافت خواهند کرد. 

گلکسی واچ اکتیو 2

شایعات حاکی از آن است که است که سامسونگ صفحه چرخان دور نمایشگر را در ساعت گلکسی واچ اکتیو۲ حذف خواهد کرد.


گلکسی فولد
یکی از مهم‌ترین محصولات سامسونگ، یعنی گوشی تاشوی گلکسی فولد که در کنگره جهانی موبایل رونمایی شد، قرار بود در طول بهار امسال عرضه شود، اما به دلیل مشکلاتی که برای این گوشی به وجود آمد، سامسونگ عرضه این محصول را به زمان دیگری موکول کرد؛ حالا شایعات حاکی از آن است که سامسونگ این محصول را احتمالا در جریان رویداد معرفی گلکسی نوت ۱۰ معرفی خواهد کرد.

گلکسی فولد

از سوی دیگر شایعه شده که سامسونگ قصد دارد نسل بعدی گلکسی فولد را با شماره ۲ معرفی کند که گفته می‌شود از قلم استایلوس و سایز نمایشگر بزرگتر بهره خواهد برد و اوایل سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. همچنین تولید گوشی با نمایشگر تا شونده به سمت بیرون (مشابه میت ایکس) نیز از دیگر احتمالات است.


گلکسی بوک اس
هرچند معرفی لپ تاپ در مراسمی که مختص گوشی‌ها است چندان معمول نیست اما تصاویری از لپ‌تاپ سامسونگ به نام گلکسی بوک اس منتشر شده که گمانه‌زنی‌ها در باره این گوشی را افزایش داده است. ظاهر گلکسی بوک اس تا حد زیادی از سرفیس مایکروسافت الهام گرفته شده و از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵، ۸ گیگابایت رم و ویندوز ۱۰ بهره خواهد برد.

گلکسی بوک اس


گلکسی هوم
سال گذشته سامسونگ از اسپیکر هوشمند گلکسی هوم بر پایه دستیار دیجیتالی بیکسبی رونمایی کرد. بسیاری این دستگاه را رقیب هوم پاد می‌دانستند اما از آن زمان هنوز به بازار عرضه نشده است.

البته یکی از مدیران اصلی سامسونگ تاریخ عرضه این گجت را تابستان اعلام کرد، بنابرین اگر کره‌ای‌ها عرضه آن را به کلی کنار نگذاشته باشند، احتمال معرفی این دستگاه وجود دارد. 
بر این اساس باید منتظر بمانیم و ببینیم که روز پنجشنبه سامسونگ چه محصولاتی را معرفی و رونمایی خواهد کرد.

گلکسی هوم
مرجع : TechCrunch
کد مطلب : ۲۷۲۵۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما