۱
۰

بهترین بازی‌های ویدیویی در سال 2021

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۸
بهترین بازی‌های ویدیویی در سال 2021
بهترین بازی‌های ویدیویی در سال 2021
 
با تمام این تفاسیر، بازی‌های ویدئویی یکی از جذاب‌ترین امکانات و سرویس‌هایی هستند که در سراسر جهان اوقات فراغت مهیجی را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند. این سرگرمی مهیج موجب شده است تا با پیشرفت هرچه بیشتر این صنعت و متنوع‌تر شدن بازی‌ها، به طور پیوسته تعداد گیمرها در سراسر جهان افزایش یابد. در این راستا، رقابت بین بازی‌ها نیز به شدت هیجان انگیز بوده و هر یک از کمپانی‌های بازی سعی بر این دارند تا محصولات جذاب‌تری را روانه بازار کرده و رکورد دار این صنعت باشند. در ادامه به معرفی 3 مورد از پرطرفدارترین بازی‌های ویدیویی در سال 2021 می‌پردازیم.
 

معرفی 3 بازی محبوب 2021

فری فایر
بازیGarena Free Fire  یکی از جذاب‌ترین و اعتیادآورترین بازی‌های ترند شده در سبک بتل رویال می‌باشد که در یک فضای مهیج، شما را در مقابل 50 بازیکن دیگر قرار داده و قانون بقا را برای شما اجرا می‌کند! این بازی اکشن و ماجراجویی از یک هواپیما آغاز خواهد شد که بازیکن بر فراز جزیره‌ای دور افتاده پرواز کرده و با فرود در جزیره با دشمنان خود روبه‌رو می‌شود. در این بازی باید به دنبال جمع‌آوری سلاح و تجهیزات بازی گردیده و در پی نابودی دیگر بازیکنان باشید. هر گیمری که بتواند پس از شکست دیگر بازیکنان، به تنهایی در جزیره باقی بماند، برنده فری فایر خواهد بود. برای تجربه یک بازی خاطره‌انگیز می‌توانید با خرید گیفت کارت فری فایر، امکانات مورد نیاز خود را برای خرید ماشین، اسلحه، مهمات، کلاه و ...  شارژ کرده و یک بازی مهیج را رقم بزنید.
 
ماین کرافت
بر خلاف انتظارها، ماینکرافت به یکی پرطرفدارترین بازی‌های دنیای امروز و از رکوردداران بازی‌های ویدیویی در چندسال اخیر تبدیل شده که توانسته است در میان لیست برترین بازی‌های کامپیوتری تاریخ رتبه خوبی را کسب کند.

در بازی ماینکرافت بازیکنان با یک دنیای بزرگ و شگفت‌انگیز مواجه می‌شوند که به سبب گرافیک خاص، دنیای نامحدود، آزادی عمل و بسیاری از جذابیت‌های دیگر آن یک تجربه جدید و هیجان‌انگیز را رقم خواهند زد. ظاهر مکعبی این بازی ممکن است در نگاه اول چندان زیبا به نظر نرسد، اما کافی است تنها برای چند دقیقه به جست‌وجو در فضای بزرگ ماینکرافت بپردازید تا خودتان با جذابیت‌های آن آشنا شوید.  



سبک کلی این بازی به صورت جهان باز بوده، هیچ محدودیتی نداشته و به شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید در مقابل دشمنان و موانعی که سد راهتان قرار می‌گیرد، ایستادگی کنید. به بیان ساده‌تر، در ماینکرفت هر کاری که دوست دارید می‌توانید انجام دهید. برای انجام این کار می‌توانید از منابع و ویژگی‌های موجود در بازی کمک گرفته و دنیای مورد علاقه خود را بسازید، با دشمنان خود مقابله کرده و یا حتی در دنیای بی حد و مرز آن ماجراجویی کنید.
 
پابجی
پابجی را می‌توان یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها در سبک بتل رویال دانست که در سراسر دنیا شهرت بسیاری پیدا کرده و بازیکنان زیادی از تجربه آن لذت می‌برند. مانند اکثر بازی‌های بتل رویال، در پابجی نیز شما با یک هواپیما وارد یک جزیره بزرگ و متروکه خواهید شد که باید در آن زنده بمانید. پس از اینکه بر روی جزیره فرود آمدید، باید تمام خانه‌ها و مکان‌های جزیره را جست‌وجو کرده و سلاح و تجهیزات مناسب را پیدا کنید. در نظر داشته باشید که به غیر از شما، بازیکنان دیگری نیز در این جزیره حضور دارند که هر یک به دنبال بقا و در نهایت پیروزی است. پابجی را می‌توان بستری برای ظهور خشم، رقابت و هیجان دانست که لحظات جذابی را برای گیمر‌ها رقم می زند. در نظر داشته باشید که پابجی تحت پلتفرم استیم ارائه شده و برای دانلود و نصب نسخه اورجینال آن، به خرید گیفت کارت استیم نیاز خواهید داشت.
 
خرید گیفت کارت بازی های بین المللی در ایران
با خرید گیفت کارت انواع بازی و یا حتی خرید گیفت کارت پلتفرم‌های بازی‌های ویدئویی همانند گیفت کارت استیم، پلی استیشن، ایکس باکس و ... می‌توانید نسخه اورجینال بازی‌های مورد علاقه خود را خریداری کنید. علاوه بر خرید بازی، با استفاده از این گیفت کارت‌ها به راحتی می‌توانید تمامی پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی‌ها را انجام داده و از امکانات آن برای یک تجربه لذت بخش و هیجان‌انگیز بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید انواع گیفت کارت با اعتبارهای متنوع می‌توانید با کارشناسان و پشتیبان‌های ایرانیکارت به شماره ۰۲۱۹۱۰۹۱۰۰۰ تماس گرفته و یا از طریق سایت رسمی ایرانیکارت اقدام کنید.


 
کد مطلب : ۲۷۹۱۹۳
نظرات شما
محمد زبرجد
Iran, Islamic Republic of
باید فری فایر نصب کنم
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما