۰

گوگل به جنگ با تله کلیک رفت

تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۶
گوگل به جنگ با تله کلیک رفت
گوگل به جنگ با تله کلیک رفت

آی‌تی‌من- دنی سالیوان از گوگل در یک پست وبلاگی نوشت: ما می‌دانیمکه اگر به نظر برسد که محتوایی به منظور جذب کلیک و نه آگاهی رسانی به مردم طراحی شده، مردم آن را مفید نمی‌دانند. بسیاری از ما تجربه ناراحت‌کننده مواجهه صفحات‌وب را داریم که به نظر می‌رسد همان‌چیزیاست که ما  می‌خواهیم؛ اما مطابق با انتظارات ما نیستند. محتوای آنها ممکن است مناسب دیدگاه شما نباشد یا حتی به نظر نمی‌رسد که براییک انسان یا به دست یه انسان تولید شده باشد.

این گونه محتوا که  از آنها با عنوان «اسپم سئو» یاد می‌شود و مشخصا با هدف بالا آمدن در صفحه نتایج موتورهای جست‌وجو طراحی شده‌اند، مدت‌هاست که شرکت‌هایی مانند گوگل را با مشکل مواجه کرده‌اند و اینشرکت، برای مقابله با آنها، قصد دارد هفته آینده یک روزآمدسازی درالگوریتم خود با نام «روزآمدسازی محتوای مفید» را ارایه کند.

از جمله اهداف این روزآمدسازی، تلاش برای شناسایی محتوایی است که به منظور کسب رتبه بهتر در موتور‌های جست‌وجو ایجاد شده‌اند.

گوگل می‌گوید که در آزمایش‌های انجام شده، این به‌روزرسانی منجر به بهبودهای مشخص برای جست‌وجوهای مربوط به آموزش آنلاین، هنر و سرگرمی، خرید و فناوری شده است.

سالیوان با ذکر مثالی در این زمینه نوشت: در جست‌وجو درباره یکفیلم جدید، گاهی با مقالاتی مواجه می‌شوید که جمع‌آوری نظرات سایت‌های دیگر است. اما اکنون، نتایج بیشتری با اطلاعات منحصربه‌فرد و معتبر خواهید دید که احتملا قبلا آنها را ندیده‌اید.
​​​​​​​
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۹۵۳۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما