۰

آنچه که از گلکسی اس ۲۰ سامسونگ انتظار داریم

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۷
گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰
گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰

آی‌تی‌منسامسونگ هر سال اوایل سال میلادی یکی از پرچمدارانش را معرفی و روانه بازار می‌کند. گلکسی اس ۲۰ نام پرچمدار امسال سامسونگ است که ظاهرا به دلیل مصادف شدن با سال ۲۰۲۰ این نسخه از گلکسی S سامسونگ با نام S20 قرار است به بازار معرفی شود.

در این گزارش به انتظاراتی که از گلکسی اس ۲۰ سامسونگ داریم می‌پردازیم.

گلکسی اس ۲۰ امسال در دو نسخه یکی پایه و دیگری اولترا راهی بازار می‌شود که نسخه اولترا کمی بزرگ‌تر است.

انتظار می‌رود نمایشگر گلکسی اس ۲۰ نسبت به نسخه قبلی اصلاح شده و با یک دوربین سه گانه شامل یک سنسور فوق عریض، دوربین پریسکوپی با زوم اپتیکال 5 برابری و یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی جدید ارایه شود. 

تراشه‌ اسنپدراگون 865 برای نسخه‌ آمریکایی و تراشه‌ی اگزینوس 990 برای نسخهی جهانی این دستگاه در نظر گرفته شده است. این تراشه‌ها حداقل با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. علاوه بر این یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2.1 روی این گوشی تعبیه شده است.

دومین گوشی از سری گلکسی اس ۲۰ که با پسوند اولترا همراه می‌شود به یک نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED مجهز خواهد بود. انتظار می‌رفت این گوشی جایگزین نسخه‌ اصلی گلکسی اس 10 باشد، اما گزارش‌های جدید حاکی از آن است که این گوشی جانشین گوشی گلکسی اس 10 پلاس خواهد بود.

سری گلکسی اس از مدت‌ها قبل میزبان سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بوده‌اند، اما ظاهرا سامسونگ تغییرات زیادی را در آن اعمال کرده است. برای مثال شنیده می‌شود اندازه پیکسل‌ها به رقم قابل توجه ۱.۸ میکرون رسیده و این در حالی است که دوربین‌های اپل و گوگل با وضوح تصویر تصویر مشابه، پیکسل ۱.۴ میکرونی دارند.

در حالی که پیشتر خبرهایی مبنی بر اینکه گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی راهی بازار خواهند شد، منتشر شده بود، حالا ظاهرا این خبر تکذیب شده، اما حتی بدون حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی هم این گوشی از نظر تصویربرداری یک سر و گردن بالاتر از اس ۱۰ و نوت ۱۰ قرار خواهند گرفت.

 علی رغم تمام این تفاسیر هنوز معلوم نیست چرا سامسونگ حسگر قدرتمندش را تنها به نسخه الترا محدود کرده، اما ممکن است دلیل آن تلاش برای سوق دادن برخی مشتریان به سوی این نسخه باشد.

 از مهمترین ویژگی‌های مورد انتظار آن‌ها می‌توان به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و پردازنده اگزینوس ۹۹۰ اشاره کرد که در کنار باتری قدرتمند ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی‌ها را به یکی از پرقدرت‌ترین گوشی‌های بازار تبدیل خواهند کرد.

 
کد مطلب : ۲۷۳۲۶۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما