۰
انتقاد آذری جهرمی از نحوه پشتیبانی مخابرات؛

وزیر ارتباطات برای مخابرات و دیگر سرویس‌دهندگان اینترنت خط و نشان کشید

تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶
وزیر ارتباطات برای مخابرات و دیگر سرویس‌دهندگان اینترنت خط و نشان کشید

آی‌تی‌من- محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات درباره سرویس‌دهی پشتیبانی مخابرات (2020) در حساب کاربری خود در توییتر و اینستاگرام نوشت: امروز با پشتیبانی مخابرات و چند سرویس‌دهنده دیگر تماس گرفتم. کیفیت پاسخگویی اصلاً خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. این نوع و معطل کردن زیاد پشت خط شایسته مردم نیست.

آذری جهرمی تأکید کرد: دو هفته، فقط دو هفته سازمان تنظیم مقررات و سرویس‌دهندگان فرصت دارند این وضع را اصلاح کنند، در پایان اگر تغییرات ملموسی مشاهده نشود شخصاً به این موضوع بدون هیچ مماشاتی ورود می‌کنم و می‌دانند آن موقع چه می‌شود! نمونه آن را درباره ستاره مربع‌ها و کم‌فروشی دیده‌اند که زمینه حق‌الناس هیچ تعارف و خط قرمزی ندارم.

وزیر ارتباطات همچنین خطاب به مردم گفت: اگر شما مردم عزیز هم در این خصوص شکایتی دارید لطفاً با تماس با 195 آن را مطرح کنید تا رسیدگی شود.

بر اساس این گزارش، هفته نخست خردادماه هم یک‌بار دیگر وزیر ارتباطات از پشتیبانی 2020 انتقاد کرده بود.

یک کاربر توییتر با انتقاد از نحوه‌ی سرویس‌دهی سامانه 2020 شرکت مخابرات ایران، خطاب به وزیر ارتباطات، توییت کرده بود: تا حالا به ٢٠٢٠ زنگ‌زده‌ای؟ ۴٧ دقیقه زمان می‌خواهد تا من را به اپراتور وصل کنه.

آذری جهرمی هم در پاسخ تأکید کرد: زنگ‌زده‌ام، ۱۶دقیقه معطلم کردند. غیرقابل‌قبول بود. به سازمان تنظیم مقررات گفته‌ام این وضعیت را رسیدگی کند. مخابرات ایران باید در نحوه خدمت‌دهی تجدیدنظر کند.

 
کد مطلب : ۲۷۲۱۵۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما