۰

حضور مجتمع «بامداد» در سومین نمایشگاه کار با معرفی فرصت تضمینی اشتغال و بازار کار فناورانه

تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴
شرکت دانش‌بنیان «دانش و فناوری بامداد»
شرکت دانش‌بنیان «دانش و فناوری بامداد»

 آی‌تی‌من- مرتضی متواضع، بنیان‌گذار مجتمع بامداد گفت: متقاضیان می‌توانند در روزهای برگزاری نمایشگاه برای مصاحبه سنجش استعداد ثبت درخواست کنند و در صورت پذیرش در مصاحبه و آزمون، با بهره مندی از تخفیف ۱۵ درصدی در بوت کمپ برنامه‌نویسی ثبت نام کرده و در پایان بوت کمپ، به صورت تضمین اشتغال، به صنعت نرم‌افزار جهت استخدام هدایت شوند.

بنیانگذار مجتمع دانش و فناوری بامداد تصریح کرد: پذیرش در استعدادسنجی رایگان، به یک دوره بوت کمپ ۱۲۰ روزه با بهره مندی از حضور استادان و مربیان مجرب منجر شده و هر تیم کاری در بوت کمپ مربی جداگانه خواهد داشت.

مرتضی متواضع افزود: افراد شاغل نیز با قرار گرفتن در شبکه تخصصی این شرکت دانش‌بنیان موسوم به «جامعه سمی‌کالن»، رشد حرفه‌ای خود را با نگاه به فرصت‌های جدید بازار کار، در یک محیط شبکه‌ای، شناسایی کرده و بدست می آوردند.

وی گفت: متقاضیان کارگاه های آموزشی کوتاه مدت در موضوعات متنوع فناوری اطلاعات، علوم مالی و دیجیتال مارکتینگ نیز می توانند با مراجعه به غرفه بامداد ثبت نام کنند.

مجتمع دانش بنیان بامداد با حضور در ضلع شمالی سالن پردیس واقع در طبقه فوقانی مجتمع نمایشگاهی گفتگو، از روز پنجشنبه ۱۷ بهمن تا روز شنبه ۱۹ بهمن، از ساعت ٩:٣٠ تا ١٨ میزبان بازدیدکنندگان سومین نمایشگاه کار و کارجویان است.

 
کد مطلب : ۲۷۳۳۷۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما