۰

جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی (ویگما) با حمایت شاتل موبایل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار
شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۵
برگزاری جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی (ویگما) با حمایت شاتل موبایل
برگزاری جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی (ویگما) با حمایت شاتل موبایل
 
آی‌تی‌من- رویداد ویگما، نخستین جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی است که به همت رسانه‌های تخصصی بازی و با حمایت و همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود. این رویداد یک روزه، از ۷ سخنرانی اصلی و ۲ پنل تخصصی با حضور برترین متخصصین، بازی‌سازان و فعالان صنعت بازی‌سازی کشورمان تشکیل شده است.

محتوای رویداد ویگما، با حضور حداقل چهارده سخنران و متخصص در حوزه بازی‌سازی از سطح بالایی برخوردار است. از جمله سخنرانان ویگما می‌توان به امیرحسین فصیحی مدیر استودیوی بازی‌سازی فن‌افزار با موضوع «تعامل با ناشر بین‌المللی؛ بایدها و نبایدها»، «امین شهیدی» مدیر استودیوی بازی‌سازی بلک کیوب گیمز، «سعید صادقی» قائم مقام مدیرعامل و معاون عملیاتی شبکه تپسل، «علی فخار» مدیر روابط عمومی هوآوی و «پویا ایماندار» مدیر پروژه پلی‌پاد اشاره کرد.


همچنین در جریان این رویداد دو پنل تخصصی برگزار خواهد شد که در پنل اول، «امیر گلخانی» دبیر تحریریه مجله بازی‌نما، «آرش عیاری» سردبیر سایت زومجی، «مانی قاسمی» سردبیر سایت دیجیاتو و «مسعود یوسف‌نژاد» سردبیر و بنیان‌گذار زومیت به «مقایسه مسیر ژورنالیسم آی‌تی و ویدئوگیم در ایران» خواهند پرداخت. در پنل دوم نیز، «سپهر ترابی» بنیان‌گذار و مدیر مسئول مجله‌ی الکترونیکی «بازینامه» در کنار «محمدمهدی بهفرراد» مدیرعامل استودیو بازی‌سازی مدریک و «محمد زهتابی» مدیر استودیو بازی‌سازی پاییزان، و «آرش حکیمی» منتقد و بازی‌ساز با موضوع «راه موفقیت از کلون‌ُسازی می‌گذرد یا نوآوری» به بحث و گفت‌,گو خواهند نشست.

علاقه‌مندان برای حضور در رویداد ویگما تا ۱۰ اسفند ۹۸ فرصت دارند تا با مراجعه به این صفحه ثبت‌نام اقدام کنند. در حال حاضر ثبت‌نام با تخفیف ویژه خرید زودهنگام و به تعداد محدود در ایوند فعال است.

 
کد مطلب : ۲۷۳۴۳۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما