۰

درآمد اچ‌تی‌سی نسبت به سال گذشته، ۳۳ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱
شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی
شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی

آی‌تی‌من- شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی که در چند سال اخیر با بحران و فشارهای مالی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند، به تازگی گزارش مالی ماهانه خود را منتشر کرده که نشان می دهد درآمدهای این شرکت که روزگاری از بهترین و بزرگترین تولیدکنندگان موبایل در جهان به شمار می رفت، در فوریه ۲۰۲۰ ، تنها ۱۴ میلیون دلار بوده است. این بدان معناست که درآمد HTC نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد و نسبت به ماه قبل از آن یعنی ژانویه، ۱۲ درصد کاهش یافته است.

بر اساس گزارش وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا، همانطور که کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه تکنولوژی برآورد کرده بودند، به نظر می‌رسد اوضاع برای شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی که چند سال پیش از غول‌های تکنولوژی موفق و بزرگترین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان بود، اصلاً خوب پیش نمی‌رود و وضعیت آن همچنان رو به وخامت گزارش می‌شود.

با اینکه سال‌های گذشته برای این شرکت جزو بدترین سال‌های تجاری و اقتصادی به شمار می رود و این شرکت هر ساله متحمل ضرر و زیان های مالی هنگفتی می‌شد، اما اچ‌تی‌سی با هدف گذاری های بلندمدت و سرمایه‌گذاری بر روی فناوری‌های نوین و نوظهور همچون واقعیت افزوده و  واقعیت مجازی تصمیم گرفته بود که به مرور شرکتش را از خطر ورشکستگی و فروپاشی برهاند. حال اینکه این تصمیمات و اقدامات تا چه اندازه برای این شرکت کارساز باشد، هنوز معلوم نیست.
 
مرجع : GSMArena
کد مطلب : ۲۷۳۴۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما