۰
با رایزنی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای صورت گرفت:

تخفیف 30 درصدی رویداد آنلاین GDC برای بازی­ سازان ایرانی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰
تخفیف 30 درصدی رویداد آنلاین GDC برای بازی­ سازان ایرانی
تخفیف 30 درصدی رویداد آنلاین GDC برای بازی­ سازان ایرانی

آی‌تی‌من- این تخفیف به بازی‌سازان ایرانی براساس توافق و تعامل صورت گرفته میان بنیاد ملی بازی‌­های رایانه‌‌‌ای و بخش تجاری رویداد آنلاین GDC2020 ارائه می‌شود.

هزینه­ شرکت در این رویداد با احتساب تخفیف 30درصد برای بازی‌سازان ایرانی 44 یورو محاسبه خواهد شد و اعضای ساختار حمایتی همگرا بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، می­‌توانند پس از ثبت نام از اعتبار خود برای دریافت هزینه شرکت در رویداد استفاده کنند.

اعضای همگرا و فراهمگرا برای دریافت لینک تخفیف می­‌توانند ایمیل خود را به آدرس hamgara@ircg.ir ارسال کنند و با توجه به ظرفیت محدود برای استفاده از این تخفیف، توصیه می­‌شود نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

همچنین بازی‌سازانی که عضو همگرا یا فراهمگرا نیستند نیز می‌­توانند با ثبت‌نام در فراهمگرا از این تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است دسترسی و تماشای سخنرانی­‌های آنلاین این رویداد در ایام برگزاری آن رایگان است و از طریق این لینک قابل دریافت است.

رویداد GDC معتبرترین رویداد علمی، تخصصی و تجاری صنعت بازی­‌های رایانه‌­ای است که هرساله در فصل تابستان در شهر سانفرانسیسکو آمریکا برگزار می­‌شود و سازندگان بازی از سراسر دنیا با گردهمایی در این رویداد به انتقال تجربیات، حل مسائل و شکل‌­دهی آینده صنعت بازی­‌های رایانه­‌ای می‌­پردازند.

این رویداد امسال تحت تاثیر شیوع بیماری کووید 19 طی روزهای 13 تا 18 مرداد ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.
 
کد مطلب : ۲۷۳۷۰۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما