۰

گوشی جدید لنوو معرفی شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۰
گوشی جدید لنوو معرفی شد
گوشی جدید لنوو معرفی شد

آی‌تی‌من- به گزارش به نقل از گجت نیوز، این گوشی هوشمند محتوا را با ال سی دی ۶.۵ اینچی خود و رزولوشن اچ دی پلاس (۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل) نمایش می دهد. از تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ کوالکام قدرت می گیرد و ۴ گیگ رم با ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی دارد. همچنین در گوشی Lenovo K12 Note می توانید به جای سیم کارت دوم، از کارت حافظه هم استفاده کنید.

مشخصات اپتیک لنوو کی ۱۲ نوت شامل یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و یک ماژول سه گانه مربع شکل در پشت می شود. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی را دوربین های ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج همراهی می کنند. در پنل عقب، حسگر اثر انگشت هم وجود دارد.

دستگاه دارای سیستم عامل اندروید ۱۰ و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که با توان ۱۵ وات شارژ می شود. یک دکمه اختصاصی هم در لبه سمت راست برای فعال سازی گوگل اسیستنت دارد. از دیگر مشخصات آن باید به پشتیبانی از 4G VoLTE، وای-فای 802.11ac، بلوتوث ۵.۰، جی پی اس، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی متری هدفون اشاره کنیم.

این محصول با قیمت ۶۰۰ ریال سعودی (۱۶۰ دلار آمریکا) وارد بازار عربستان شده است. خریداران می توانند از بین رنگ های آبی یاقوتی و سبز جنگلی، یکی را انتخاب کنند.
 
مرجع : بولتن نیوز
کد مطلب : ۲۷۴۷۰۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما