۰

هواوی ۲۰۰ هزار شغل در اروپا ایجاد کرد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۰
هواوی ۲۰۰ هزار شغل در اروپا ایجاد کرد
هواوی ۲۰۰ هزار شغل در اروپا ایجاد کرد

آی‌تی‌من- این گزارش نشان می‌دهد که فعالیت هواوی در سال ۲۰۱۹ در اروپا منجر به خلق منفعت اقتصادی به ارزش ۱۶.۴ میلیارد یورو برای این قاره شده است. این منافع یا به صورت مستقیم بوده‌اند یا از طریق زنجیره‌ی تامین هواوی برای اروپا حاصل شده‌اند. چنین نتیجه‌ای به معنی ایجاد ۲۲۴۳۰۰ شغل و درآمد ۶.۶ میلیارد یورو برای اروپا است.

هواوی همچنین مشارکت‌های مثبتی در زمینه‌ تحقیق و توسعه برای اروپا انجام داده و بنا بر گزارش «رتبه‌بندی سرمایه‌گذاری تحقیق و توسعه‌ی صنعتی اتحادیه‌ اروپا در سال ۲۰۱۸/۲۰۱۹» که توسط کمیسیون اروپا منتشر شده است، هواوی رتبه‌ پنجم این لیست را در اختیار دارد. در رتبه‌بندی تعداد درخواست‌های ثبت حق اختراع (Patent) در اداره‌ ثبت اختراع اروپا در سال ۲۰۱۹، هواوی در رتبه‌ی اول ایستاده است.

پیت کالینگز، رییس اداره‌ مشاوره تاثیر اقتصادی اروپا و خاورمیانه‌ در «آکسفورد ایکانامیکس» درباره‌ این موضوع گفته: سرمایه‌گذاری روی تحقیق و توسعه، دقیقا به آن شکلی که هواوی انجام می‌دهد، برای بهبود بهره‌وری کلی اقتصاد اروپا اهمیت بسیار زیادی دارد.

به گفته لیو کانگ نماینده‌ آژانس اتحادیه‌ اروپا،  هواوی در سال ۲۰۱۹ مشارکت مستقیم هواوی در تولید ناخالص ملی (GDP) اروپا معادل ۲.۸ میلیارد یورو بوده و در ۵ سال گذشته، میانگین نرخ رشدی ۱۱.۴ درصدی داشته است. هواوی قصد دارد در سال 2020 پایداری شبکه در اروپا را تضمین کند. نماینده‌  آژانس اتحادیه اروپا در ادامه صحبت‌هایش به نقش هواوی در توسعه اروپا اشاره کرد و گفت: با توجه به پروتکل‌های حفظ امنیت پیش خواهیم رفت تا نیازهای مردم برای کارهای اداری آنلاین، تحصیل آنلاین و غیره را برآورده کنیم. هواوی 20 سال است که در اروپا مشغول توسعه‌ و پیشرفت است و همراه با رشد خود کشورها و صنعت را نیز رشد می‌دهد. در آینده نیز، ما به عنوان اتحادیه اروپا همچنان با شرکایمان کار خواهیم کرد تا بر مشکلات غلبه و به ارزش‌هایمان اضافه کنیم.

موسسه‌ تحقیقات اقتصادی آکسفورد، تاثیر اقتصادی کلی هواوی روی اروپا را ارزیابی کرده و در این ارزیابی، به مشارکت هواوی در تولید ناخالص ملی اروپا، شغل‌های ایجادشده‌ای که تحت حمایت هواوی در اروپا بوده‌اند و مالیات‌های حاصله هم توجه داشته است.

هواوی علاوه بر اروپا در تمامی نقاط دنیا بسته به بزرگی بازارشان و سود حاصله خود، به اقتصاد کشور میزبان کمک کرده است. این شرکت به رغم ناهمواری‌های که برایش ایجاد می‌شود، همچنان در حال انجام کارهای بسیار زیادی است و روند رو به رشد خود را ادامه خواهد داد.
کد مطلب : ۲۷۴۷۸۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما