۰

اتمام موجودی Mate40 در یک دقیقه

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۲
اتمام موجودیMate40  
در یک دقیقه
اتمام موجودیMate40 در یک دقیقه

آی‌تی‌من-  گوشی Huawei Mate 40 به تازگی برای پیش‌فروش در دسترس قرار گرفته است. علاقه‌مندان به غول تکنولوژی رکورد جدید و منحصر به فردی را در خرید جدیدترین محصول هواوی رقم زدند. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، هواوی میت 40 در تاریخ شانزدهم دسامبر و در ساعت 10:08 دقیقه به وقت محلی برای عرضه در دسترس قرار گرفت، اما فروش کلیه دستگاه‌ها در کمتر از یک دقیقه انجام شد.

هوآوی Mate 40 مجهز به قدرتمندترین پردازنده گوشی هوشمند کنونی جهان است. کرین 9000 اولین پردازنده ۵ نانومتری گوشی هوشمند در هوآوی Mate 40 مورد استفاده قرار گرفته است. وجود این پردازنده می‌تواند یکی از دلایل چنین فروش برق‌آسایی باشد.

در کنار این پردازنده اصلی، پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP22 مجتمع در این پردازنده نیز به کمک پردازنده اصلی آمده و توان پردازشی گرافیکی بسیار بالایی را امکان‌پذیر کرده است. کامل کننده این تیم سخت‌افزاری فوق‌العاده 8 گیگابایت حافظه سریع رم (Ram) است که بالاترین توان اجرایی را برای این گوشی مهیا کرده است.

علاوه بر پردازنده، گوشی هواوی Mate 40 مجهز به صفحه نمایش 6.۵ اینچ اولد با وضوح تصویر 1080×2376 پیکسل بوده و نسبت نمایشگر به بدنه آن هم معادل 89.3 درصد است؛ این نسبت به خوبی نشان می‌دهد که بیشتر فضای جلوی دستگاه را نمایشگر تشکیل داده و با حاشیه‌های بسیار کمی‌مواجه خواهید بود. یکی دیگر از ویژگی‌های نمایشگر این گوشی را می‌توان پشتیبانی از HDR10 و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز عنوان کرد.

مدل پایه Huawei Mate 40 مجهز به سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسل کنار قابلیت زوم اپتیکال و ToF سه بعدی است؛ این بدان معناست که سنسورهای هوشمند این گوشی، توانایی خنثی کردن لرزش و فوکوس خودکار را به صورت هم‌زمان دارند. همچنین از عبارت لنز مایع برای مفهوم ضد ضربه بودن و مقاومت بیشتر هم استفاده می‌شود.

چندین لنز دوربین گوشی هوآوی Mate 40 درون یک ماژول دایره‌ای شکل قرار دارند و فلاش LAD دستگاه هم در قسمت بالای ماژول مشاهده می‌شود. این طراحی به طراحی‌هاله معروف است که یکی از مشخصه‌های ظاهری این گوشی و به نوعی امضا آن در بخش طراحی است.

گوشی هواوی Mate 40 مجهز به باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی بوده و از فناوری شارژ سریع 40 وات هم پشتیبانی می‌کند. این پایان قابلیت‌های این گوشی هوشمند نیست و کنار فناوری شارژ سریع قدرتمند، شاهد پشتیبانی از فناوری شارژ سریع وایرلس 40 وات و شارژ معکوس ۵ وات هم خواهید بود.
کد مطلب : ۲۷۵۱۴۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما