۰

شیائومی ۳ مدل گوشی‌ تاشو می‌سازد

تاریخ انتشار
شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۸
شیائومی ۳ مدل گوشی‌ تاشو می‌سازد
شیائومی ۳ مدل گوشی‌ تاشو می‌سازد

آی‌تی‌من- براساس توییت منتشر شده از سوی «راب یانگ» موسس «Display Search»، 3 مدل گوشی تاشوی شیائومی در فرم فاکتورهای مختلف در سال 2021 به بازار عرضه خواهند شد.

به نظر می‌رسد این سه گوشی تاشو با طراحی‌های مختلف شامل گوشی تاشو که مانند هواوی میت ایکس به سمت بیرون باز می‌شود، دستگاهی که مانند گلکسی زد فولد به داخل باز می‌شود و در نهایت گوشی تاشو دیگری وام گرفته از طراحی موتورولا Razr خواهد بود. انتظار می‌رود طی سال‌های آینده بازار گوشی‌های تاشو رونق پیدا کند و احتمالا سایر شرکت‌های تولید کننده موبایل همچون اپل نیز با دستگاه‌های تاشو دیگری به این بازار می‌پیوندند. 

علاوه بر شیائومی،‌ اوپو نیز درنظر دارد شانس خود را در توسعه چنین گوشی‌هایی امتحان کند و تاکنون پتنت‌های مختلفی نیز به ثبت رسانده است.

خبر معرفی سه مدل گوشی تاشو شیائومی در حالی منتشر می‌شود که چند روز قبل مستندات پتنت اخیر این شرکت نشان می‌دهد ظاهرا چینی‌ها روی گوشی جدیدی با نمایشگر 360 درجه و بهره‌مندی از دوربین پاپ آپ سه گانه کار می‌کنند که اگر به مرحله تولید برسد، گوشی لوکس و لاکچری خواهد بود که حرف اول را از نظر متفاوت بودن طراحی در بازار می‌زند.
 
کد مطلب : ۲۷۵۱۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين