۰

نمایشگاه مجازی صادرات کالای ایرانی به عراق برگزار می‌شود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۶
نمایشگاه مجازی صادرات کالای ایرانی به عراق برگزار می‌شود
نمایشگاه مجازی صادرات کالای ایرانی به عراق برگزار می‌شود

آی‌تی‌من-  فرزاد پیلتن اظهار کرد: در چارچوب برنامه‌های این سازمان در سال جاری در زمینه توسعه صادرات به کشورهای همسایه از طریق برگزاری نمایشگاه‌های معرفی کالا و محصولات ایرانی با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی، این نمایشگاه از ۱۳ تا ۱۹ بهمن‌ماه سال جاری توسط شرکت مجری خدمات نمایشگاهی پارس رستاک و تحت نظارت دفتر عربی آفریقایی برگزار خواهد شد.

او افزود: این نمایشگاه مجازی دارای مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران است و موضوع فعالیت آن لوازم و تجهیزات ساختمان، مواد شوینده و بهداشتی، دارو و تجهیزات پزشکی، مبلمان و دکوراسیون خانه و آشپزخانه، مواد غذایی و صنایع مرتبط، انواع ماشین‌آلات، پلاستیک و صنایع وابسته، تمام صنایع موردنیاز عراق و توریسم سلامت بوده و مشارکت‌کنندگان در آن از تسهیلات حمایتی سازمان توسعه تجارت ایران برخوردار خواهند بود.

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: این نمایشگاه به‌صورت دوبعدی برگزار و مشارکت‌کنندگان امکان بارگذاری اطلاعات شرکت خود، نمایش محصولات، پخش تیزر و بروشور را در سامانه آن خواهند داشت.

پیلتن گفت: همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند بعد از مشاهده اطلاعات مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه که شامل بروشورهای دوزبانه فارسی و عربی، تماشای تیزر با زیرنویس انگلیسی با غرفه‌دار از طریق فضای وب تماس گرفته و مذاکره کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه نفوذ شبکه‌های اجتماعی و اینترنت در کشور عراق و به‌ویژه اقلیم کردستان بسیار بالاست، امیدواریم که برگزاری این نمایشگاه مجازی بتواند فرصت مناسب و کم‌هزینه‌ای برای معرفی بیشتر محصولات کشور به بازار عراق و برقراری ارتباط میان شرکت‌های ایرانی و تجار عراقی فراهم کند.

علاقه‌مندان جهت مشارکت در نمایشگاه مجازی اختصاصی صادرات کالای ساخت ایران به عراق می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، با مراجعه به پورتال سازمان توسعه تجارت ایران از طریق فراخوان این رویداد با شرکت مجری تماس حاصل کنند.
 
کد مطلب : ۲۷۵۲۷۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما