۰

فوتبالیستی که با بیت‌کوین خریداری شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۹
فوتبالیستی که با بیت‌کوین خریداری شد
فوتبالیستی که با بیت‌کوین خریداری شد

آی‌تی‌من-  دیوید بارال مهاجم سابق رئال مادرید B و لوانته، به اولین بازیکنی تبدیل شده است که با استفاده از ارز دیجیتال بیت کوین خریداری شده است.

این مهاجم 37 ساله در معامله ای که به طور کامل از طریق استفاده از ارز دیجیتال بیت کوین تأمین می‌شود، به تیم اینترناسیونال دمادرید در دسته سوم اسپانیا پیوست. این انتقال در این هفته به انجام رسید و دلیل استفاده از بیت کوین نیز، جهت تسهیل پرداخت‌های فوری بوده است.

باشگاه اینترناسیونال دمادرید بخشی از DUX Gaming است که مالکیت آن متعلق به تیبو کورتوا سنگربان رئال مادرید و بورخا ایگلسیاس است و هنوز ارزش کل این معامله اعلام نشده است. انتقال بارال توسط باشگاه اسپانیایی با اسپانسر خود کریپتان امکان پذیر شده است.

رسانه CryptoAdventure گزارش داد که کریپتان یک بستر محلی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. در پستی که باشگاه اینترناسیونال در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، ضمن تشکر از حامی‌مالیش از مهاجم باتجربه و جدید خود استقبال کرد.این باشگاه در بیانیه خود نوشته است: دیوید بارال به اینترناسیونال د مادرید خوش آمدی. او اولین بازیکن در تاریخ فوتبال است که با ارزهای دیجیتال به یک تیم باشگاهی می‌پیوندد. با تشکر از کریپتان اسپانسر جدید ما که این انتقال را میسر کرد.

همچنین در ماه دسامبر، راسل اوکونگ بازیکن تهاجمی‌تیم راگبی کارولینا پانترز به اولین ورزشکار مشهور در ایالات متحده تبدیل شد که دستمزدش را از طریق بیت کوین دریافت می‌کند. اوکونگ که دقیقاً نیمی‌از حقوق خود را با ارز دیجیتال دریافت خواهد کرد، سایر ستاره‌های حرفه‌ای ورزش را نیز به این کار ترغیب کرده است.اوکونگ در بیانیه‌ای گفت: روشی که پول از خلق و انتشار آن اداره می‌شود، بخشی از این قدرت است. دریافت بیت کوین اولین قدم کنار گذاشتن اقتصاد فاسد و دستکاری شده‌ای است که همه ما در آن زندگی می‌کنیم.
 
مرجع : ورزش سه
کد مطلب : ۲۷۵۴۱۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما