۰

نخستین نمایشگاه مجازی ایران تا 5 خرداد تمدید شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۲
نخستین نمایشگاه مجازی ایران تا 5 خرداد تمدید شد
نخستین نمایشگاه مجازی ایران تا 5 خرداد تمدید شد

آی‌تی‌من-  محمدرضا طلایی گفت: مهم‌ترین هدف برگزاری نمایشگاه مجازی ایران، فرهنگ‌سازی استفاده از ابزار فناورانه در کسب‌وکارهاست. از این رو به منظور آشنایی بیشتر فعالان اقتصادی با برگزاری نمایشگاه به صورت مجازی، زمان برگزاری نمایشگاه مجازی ایران به سه ماه افزایش یافته است.

وی افزود: مطمئنا پس از شروع به کار نمایشگاه مجازی ایران، شرکت‌های بیشتری برای حضور در این بستر علاقمند خواهند شد؛ چرا که با توجه به شرایط اقتصادی جهان و ایران، شرکت‌های تولیدکننده، صادرکننده و حتی واردکننده به دنبال آن هستند که با کمترین هزینه محصولات و خدمات خود را به مشتریان معرفی کنند. به همین دلیل یکی از مزایای نمایشگاه مجازی این است که هزینه تبلیغات و بازاریابی شرکت‌ها را کاهش می‌دهد.

به گفته او، هزینه‌های حضور در نمایشگاه مجازی ایران با توجه به افزایش مدت زمان برگزاری، بسیار مقرون به صرفه است. 

طلایی با ارایه اطلاعات و آمار بازدیدکنندگان به غرفه‌داران در نمایشگاه مجازی ایران گفت:‌ بررسی اطلاعات و آمار بازدیدکنندگان در نمایشگاه‌های فیزیکی وجود نداشت. اما در نمایشگاه مجازی ایران اطلاعات بازدیدکنندگان در اختیار شرکت‌ها قرار داده می‌شود تا تحلیلی از بازار خود داشته باشند.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، آخرین آمار از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه مجازی ایران را ارایه و عنوان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات، شرکت‌های زیادی در حال ثبت‌نام یا دریافت اطلاعات هستند. همچنین تاکنون نزدیک به 25 تشکل اقتصادی وابسته به اتاق بازرگانی، بیش از 10 اتاق مشترک و نزدیک به 8 اتاق استانی از این نمایشگاه حمایت کرده‌اند. مسلما حضور در نمایشگاه مجازی ایران موجب تغییر فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات ایران در سطح جامعه اقتصادی کشور خواهد شد.

طلایی به ابزارهای اطلاع‌رسانی نمایشگاه مجازی ایران برای بازدیدکنندگان خارجی نیز پرداخت و گفت: معاونت بین‌الملل اتاق ایران و معاونت بین‌الملل اتاق تهران در این باره اقدامات بسیار موثری انجام داده‌اند. هم‌چنین وزارت امور خارجه نیز در این خصوص به میدان آمده و از  طریق سفارتخانه‌های کشورهای خارجی در ایران و سفارتخانه‌های ایران در سایر کشورها، اطلاعات نمایشگاه را در اختیار بازدیدکنندگان خارجی قرار داده است. اتاق‌های مشترک نیز در اطلاع‌رسانی نمایشگاه به کشورهای متبوع خود کمک می‌کنند.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۵۶۷۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما