۰
در خانه دو داستان‌نویس معاصر صورت گرفت

رونمایی از تمبر سیمین و جلال

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۴
رونمایی از تمبر سیمین و جلال
رونمایی از تمبر سیمین و جلال

آی‌تی‌من- دیروز امروز در آستانه زادروز سیمین دانشور داستان‌نویس معاصر ایران، از تمبر سیمین و جلال به مناسبت بزرگداشت این زوج داستان‌نویس معاصر رونمایی شد.

سید جمال‌هادیان طبایی زواره رئیس شورای تمبر در این مراسم گفت: تردید ندارم در این خانه با صفا ایده رمان سووشون خلق و دو شخصیت زری و یوسف خلق شد.

وی افزود: داستان‌ها ریشه در حقایق ذهنی نویسنده دارند و خلق آثار از ذهن نویسندگان ریشه در واقعیت‌هایی دارد که تجربه کرده‌اند.

هادیان در این مراسم که در خانه سیمین و جلال برگزار شد، گفت: این نخستین گام در انتشار تمبر بزرگداشت مشاهیر معاصر است و این روند با دریافت پیشنهادهای سازنده در شورای تمبر ادامه خواهد یافت.

تصاویر مندرج در این تمبر به سفارش شورای عالی تمبر و با قلم علیرضا ذاکری نقاشی شده است و به زودی در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

در این مراسم سید جمال‌هادیان طبایی زواره رئیس شورای عالی تمبر کشور ، رمضانعلی سبحانی فر رئیس شرکت ملی پست، علی دهباشی و تنی چند از هنرمندان و نزدیکان سیمین و جلال حضور داشتند.

بر اساس این گزارش سیمین دانشور  و جلال آل احمد از جمله داستان نویسان معاصر بودند و رمان سو و شون سیمین دانشور جزو پرتیراژ ترین کتاب‌هاست که به ۱۷ زبان دنیا ترجمه شده است.
 
مرجع : روابط عمومی وزارت ارتباطات
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۶۱۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما