۰

سقوط ۷۲ درصدی دانلود کلاب‌هاوس

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۵
سقوط ۷۲ درصدی دانلود کلاب‌هاوس
سقوط ۷۲ درصدی دانلود کلاب‌هاوس

آی‌تی‌من-  کلاب‌هاوس اعلام کرده است که سرانجام آزمایش نسخه‌اندروید خود را آغاز کرده است و در حال آزمایش نسخه‌اندرویدی برنامه محبوب صوتی زنده خود است، این برنامه در حاضر در وضعیت بتا قرار دارد ولی هنوز نمی‌توان برای آن اقدام کرد.

کلاب‌هاوس در مارس سال گذشته در ios راه‌اندازی شد و نحوه حضور در این شبکه اجتماعی نیز با دعوت امکان‌پذیر بود اما از آن زمان بسیاری از شرکت‌ها به نوعی محصول صوتی زنده خود را از طریق سیستم‌عامل‌ها به بازار عرضه کرده‌اند که فیس‌بوک، توییتر، تلگرام، دیسکارد، ردیت، لینکدین و اینستاگرام از جمله  این شبکه‌های اجتماعی است که که میلیاردها کاربر را در سرتاسر دنیا قرار دارد.

به دلیل هجوم محصولات جدید مکالمه صوتی، جذابیت کلاب‌هاوس کمی‌‌کمرنگ شده است و اطلاعات اخیر شرکت تحلیلی sensor Tower نشان‌ می‌دهد که در ماه مارس بارگیری و نصب کلاب‌هاوس نسبت به ماه قبل 72 درصد کاهش یافته است.

یکی از دلایل محبوبیت ناگهانی کلاب‌هاوس، حضور افراد تأثیرگذاری نظیر ایلان ماسک، مارک زاکربرگ، دریک و کوین‌هارت است که هم‌گام با حضورشان در روم‌های کلاب‌هاوس، سیلی از طرفدارانشان را به‌سوی این شبکه‌ اجتماعی صوت‌محور هدایت کردند.
 
مرجع : تسنیم
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۶۲۴۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما