۰
آغاز ثبت نام از 12 خرداد

الکامپ 18 تیرماه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۰
الکامپ 18 تیرماه برگزار می‌شود
الکامپ 18 تیرماه برگزار می‌شود
 
آی‌تی‌من- ثبت‌نام در بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ 1400) از روز چهارشنبه، ۱۲ خرداد ماه آغاز می‌شود.

در این دوره از نمایشگاه نیز مانند سال‌های گذشته متقاضیان کمتر از هشتاد مترمربع فضای نمایشگاهی،‌ بعد از ثبت نام در سایت الکامپ، ۴۸ ساعت فرصت دارند تا با پرداخت هزینه‌های مرتبط، ثبت نام خود را قطعی کنند.

متقاضیان بیش از هشتاد متر مربع نیز پس از ثبت نام در سایت الکامپ، به ترتیب اولویت زمانی ثبت نام، برای جانمایی دعوت می‌شوند. این گروه نیز پس از تعیین جا، ۴۸ ساعت فرصت دارند تا با تسویه حساب مالی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

متقاضیان سازمان‌ها و نهادهای دولتی نیز همچون بخش خصوصی می‌توانند با مراجعه به سایت الکامپ ثبت نام کنند. بدیهی است ثبت نام این گروه از متقاضیان نیز پس از تسویه حساب مالی قطعی خواهد شد.

گفتنی است نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود و ثبت نام در این نمایشگاه یک مرحله‌ای و قطعی است.

الکامپ ۱۴۰۰ با رویکرد آینده بهتر برگزار خواهد شد و بهداشت آنلاین، آموزش الکترونیک، بانکداری الکترونیک و خدمات دولت در بستر شبکه ملی اطلاعات از جمله محورهای اصلی برگزاری این نمایشگاه است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به وب سایت این نمایشگاه مراجعه کنند.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۶۴۹۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما