۰
اقتصاد دیجیتال بدون دسترسی مستمر به اینترنت ممکن نیست!

اعتراض نصر تهران به قطعی اینترنت

تاریخ انتشار
شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۹
اعتراض نصر تهران به قطعی اینترنت
اعتراض نصر تهران به قطعی اینترنت

آی‌تی‌من- در این بیانیه آمده است: «اتفاقات روزهای اخیر در کشور نشان داد بیش از همیشه نیازمند جلب اعتماد مردم هستیم. ایجاد محدودیت در دسترسی به اینترنت به‌ویژه مسدود کردن شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌هایی که ده‌ها میلیون کاربر دارند قطعا به این اعتماد لطمه می‌زند.»
 
در ادامه این بیانیه با تأکید براینکه میلیون‌ها نفر با استفاده از اینترنت کسب روزی می‌کنند، بیان شده است: «میلیون‌ها نفر برای ارتباط با عزیزانشان به این ابزارها وابسته هستند. میلیون‌ها نفر برای سرگرمی و آموزش و کسب اخبار و اطلاعات به اینترنت مراجعه می‌کنند. بنابراین مسدود یا محدود کردن اینترنت تنها موجب سلب اعتماد از شهروندان خواهد شد. مچنین کسب‌وکارهای بسیاری برای تداوم فعالیت خود نیازمند اطمینان از کارایی و پایداری اینترنت کشور هستند. چگونه می‌شود اقتصاد دیجیتال داشت وقتی نمی‌توان از دسترسی مستمر به اینترنت مطمئن بود؟»
 
در انتهای این بیانیه ضمن بیان اینکه اعضای هیأت مدیره نصر تهران طی جلسه فوق‌العاده‌ای به بررسی لطمات و ضرر و زیان‌های وارد شده به کسب و کارها به دلیل قطعی اینترنت خواهند پرداخت، آمده: «سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران مصرانه از نهادهای مسوول می‌خواهد وضعیت دسترسی به اینترنت را به وضعیت طبیعی برگردانند.»
 
 
 
کد مطلب : ۲۷۹۸۵۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما