۰

اطلاعیه انجمن بلاکچین در مورد اتهام حمایت انجمن از خروج ارز از کشور

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۵
اطلاعیه انجمن بلاکچین در مورد اتهام حمایت انجمن از خروج ارز از کشور
اطلاعیه انجمن بلاکچین در مورد اتهام حمایت انجمن از خروج ارز از کشور

آی‌تی‌من-  انجمن بلاک‌چین ایران با بیان اینکه در مطلب یاد شده با عنوان «انجمن‌های ایرانی که حامی سایت‌های رمزارز خارجی هستند» به روشنی از این انجمن نام برده شده، اعلام کرد: «ثبت چند شرکت و شخصیت حقوقی در یک محل، منع قانونی ندارد، امکان ثبت یک میز برای برای محل ثبتی یک شرکت یا شخصیت حقوق هم فراهم است، لذا انجمن کار خلاف قانونی برای ثبت مشترک در یک محل با شرکت‌های دیگر مرتکب نشده است.»

این بیانیه که به امضای محمد شرفی، مدیرعامل انجمن بلاک‌چین رسیده، می‌افزاید: «طبیعتا انجمن مسوولیتی در مورد وب سایت همسایگان خود ندارد! اینکه وب سایت شرکت همگرا و درج مطالبی در آن به انجمن نسبت داده شده است، چون این شرکت همسایه انجمن، است ادعایی به غایت اشتباه است.

حامیان انجمن با پرداخت مبلغی در سال در لیست حامیان قرار گرفته‌اند. البته این لیست مدتی است که به روز رسانی نشده است و باید به روز شود. دو سایت صرافی کوینکس آی آر و سیتکس از حامیان این انجمن بوده‌اند و در هزینه‌ها به صورت داوطلبانه به انجمن کمک کرده‌اند و طبیعتا انجمن مسوول مطالب منتشر شده در سایت حامیان خود نیست. هر چند این حامیان نیز کار خلافی انجام نداده‌اند و اگر انجام بدهند از لیست حامیان انجمن حذف می‌شوند.»

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «خروج ارز از کشور در شرایط تحریمی به هیچ وجه مورد تایید انجمن نبوده و نیست و انجمن بارها در این زمینه موضع گیری کرده است و برای یک انجمن غیر انتفاعی و ملی، منافع کشور همواره در اولویت است.»

در بیانیه مذکور می‌خوانیم: «در کل ادعای این خبر تحت عنوان تبلیغ خروج سیستماتیک پول از کشور توسط انجمن‌ و حمایت این انجمن از سایت‌های رمزارز خارجی، به مانند مثل معروف “خسن و خسین سه دختر مغاویه‌اند” به غایت اشتباه و ناصحیح و دور از واقعیت است. و البته با توجه به فعالیت‌های اخیر انجمن در معرفی لیست هشدار پروژه‌های فریب و باز کردن مشت فریبکاران این رفتارهای رسانه‌ای پوشالی چندان دور از انتظار نیست و این هجمه ها نشان می دهد که مسیر را درست آمده‌ایم.»
 
کد مطلب : ۲۷۶۶۰۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما