۰

رونمایی سامسونگ از رابط جدید کاربری ساعت‌های هوشمند

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۴
رونمایی سامسونگ از رابط جدید کاربری ساعت‌های هوشمند
رونمایی سامسونگ از رابط جدید کاربری ساعت‌های هوشمند

آی‌تی‌من- سامسونگ همچنین تایید کرد که رابط کاربری One UI Watch بر روی یک پلتفرم جدید و یکپارچه عرضه خواهد شد که این شرکت در همکاری با گوگل آن را ایجاد کرده و قرار است باعث ارتقای عملکرد و ارتباط بدون مشکل میان دستگاه‌های مختلف و حتی دسترسی به تعداد بسیار بیشتری از اپلیکیشن‌ها شود. سامسونگ همچنین اعلام کرد که نسخه جدید ساعت‌های گلکسی واچ این شرکت به همین پلتفرم جدید و یکپارچه و One UI Watch مجهز خواهند بود. رونمایی از این محصول جدید در مراسم بعدی سامسونگ در تابستان انجام خواهد شد. 

تجربه کاربری One UI Watch در کنار این پلتفرم جدید و یکپارچه می‌تواند یک تجربه کاملا جدید از ساعت‌های گلکسی را خلق کند. در این تجربه جدید، وقتی شما اپلیکیشن سازگار با ساعت را روی گوشی‌های هوشمند خود نصب می‌کنید، فورا روی ساعت هم دانلود و نصب می‌شوند. اگر ساعت گوشی‌تان را به شکلی تغییر دهید که زمان شهر متفاوتی را نشان دهد، این تغییر روی ساعت هم اعمال خواهد شد و اگر پیام‌ها و تماس‌هایی را روی ساعت خودتان بلاک کنید، این کار روی گوشی‌تان هم اعمال خواهد شد. 

این پلتفرم یکپارچه جدید شامل قابلیت‌های جدید و جذاب در کنار همگام‌سازی اپلیکیشن‌های طرف‌های ثالث بصورت مستقیم روی ساعت گلکسی است. به این ترتیب چه از هواداران حرفه‌ای ورزش و تناسب اندام باشید و بخواهید اپلیکیشن‌هایی مانند Adidas Running، GOLFBUDDY Smart Caddie، Strava و Swim.com را داشته باشید و یا مراقب سلامت خود بوده و بخواهید با اپلیکیشن‌هایی مانند Calm یا Sleep Cycle به سلامتی‌تان کمک کنید و یا حتی عاشق موسیقی و به دنبال استفاده از اپلیکیشن‌های اسپاتیفای و یوتیوب باشید، یا حتی گردشگری که مدام از گوگل مپس استفاده می‌کند، دایره فراگیر شرکای ما، برای هر سلیقه‌ای یک اپلیکشن مناسب خواهد داشت. 

علاوه بر این سامسونگ ابزارهای جدیدی را هم برای طراحی Watch Face ارائه خواهد کرد که طراحی تصویر صفحه اصلی ساعت را برای طراحان بسیار ساده خواهد کرد. طراحان اندروید هم خواهند توانست خلاقیت خود را بکار گرفته و طراحی‌هایی را ارائه کنند که به مجموعه رو به رشد Watch Face سامسونگ اضافه کرده و کاربر بتواند متناسب با شخصیت، فعالیت و حالت روحی خود، یکی از آنها را انتخاب کند. 

گلکسی واچ جدید اولین دستگاهی خواهد بود که از One UI Watch و پلتفرم یکپارچه استفاده خواهد کرد، این محصول قرار است در مراسم بعدی سامسونگ در تابستان امسال رونمایی شود.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۶۷۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما