۰

شرکت‌های خلاق با رویکرد شناختی بازی‌ رایانه‌ای می‌سازند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۶
شرکت‌های خلاق با رویکرد شناختی بازی‌ رایانه‌ای می‌سازند
شرکت‌های خلاق با رویکرد شناختی بازی‌ رایانه‌ای می‌سازند

آی‌تی‌من- رویداد بازی‌های جدی شناختی ماراتنی برای ساخت  است و به مدت 3 روز با هدف ایده ‌پردازی و تجربه ساخت یک بازی جدی برگزار می‌شود.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی با همکاری با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و بنیاد ملی نخبگان با هدف شناخت استعدادهای برتر و توانمندی‌های شرکت‌های خلاق و ایده‌پرداز که در علوم و فناوری‌های شناختی فعالیت می‌کنند، حضور ایده‌پردازان در این ماراتن فناورانه آسان کرده است.

استعدادیابی و توانمندسازی با رویکرد شناختی حامی‌ مالی و طراح مساله این رویداد به میزبانی 3 شهر تهران، تبریز و اصفهان به شکل هماهنگ برگزار می‌شود اما تمامی‌ایده‌ها از سراسر کشور می‌توانند در این رویداد حضور پیدا کنند.

رقابت‌ها در شهرهای یادشده به‌صورت هم‌زمان برگزار خواهد شد و از بهترین بازی‌های رومیزی یا دیجیتالی این بخش تقدیر به‌عمل می‌آید.

علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب و معرفی ایده نوآورانه خود تا 23 مهرماه سال جاری در این رویداد همراه با تیم‌هایشان شرکت کنند و از حمایت‌های لازم برخوردار شوند. ایده‌پردازان برای ارائه طرح و شرکت در این ماراتن می‌توانند در سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ثبت ‌نام کنند.
 
کد مطلب : ۲۷۶۷۴۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما