۰

افزایش ۵۰ درصدی ایرپادهای تقلبی اپل

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۵
افزایش ۵۰ درصدی ایرپادهای تقلبی اپل
افزایش ۵۰ درصدی ایرپادهای تقلبی اپل

آی‌تی‌من- ایرپادهای شرکت اپل مجهز به کیس شارژ بی‌سیم با قیمت‌گذاری 199 دلاری در بازار موجود هستند و کاربران در صورت تمایل به خریداری ایرپادز پرو بایستی مبلغ 249 دلار برای خرید این دستگاه‌ها پرداخت کنند. هیچ‌کدام از این محصولات ارزان‌قیمت نیستند؛ اما هر 2 مدل توسط شرکت اپل تولید شده و با محبوبیت زیادی در بازار روبه‌رو هستند. اما کلیه مشتریان قادر به پرداخت مبالغ فوق نیستند.

به‌ همین دلیل عرضه فزآینده مدل‌های تقلبی ایرپاد در بازار خیلی دور از انتظار نبود. به‌نظر می‌رسد که مقامات گمرک ایالات‌متحده مشغول توقیف محموله‌های تقلبی شناسایی شده هستند. بر اساس گزارش  سایت پی‌وال از اوایل پاییز سال 2020 مقامات گمرک ایالات‌متحده موفق به توقیف حدودا 360 هزار دستگاه ایرپاد تقلبی با ارزش بالغ بر 60 میلیون دلار شده‌اند.

بر اساس اعلام گمرک ایالات‌متحده و یگان حفاظت مرزی میزان کشف هدفون‌های بی‌سیم تقلبی طی دوره 5 ساله گذشته 50 درصد افزایش یافته است. این پدیده نشان می‌دهد که محبوبیت ایرپاد در افزایش شمار مدل‌های تقلبی تاثیرگذار بوده است. برآوردهای انجام شده بر پایه این اطلاعات نشان می‌دهند که افزایش فروش ایرپادهای تقلبی احتمالا موجب کاهش فروش گجت اپل با ارزش چند میلیارد دلاری خواهد شد.

همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد؛ عرضه محصولات تقلبی در بازار موضوع جدیدی به‌شمار نرفته و این گجت‌ها همواره مشکل‌ساز خواهند شد؛ خصوصا اگر کمپانی‌هایی نظیر اپل کماکان به روند افزایش قیمت محصولات خود در سطحی فراتر از توانایی‌های اکثر مردم ادامه دهند.

 
کد مطلب : ۲۷۶۸۶۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما