۰

نسخه محدود LG TONE FREE برای هواداران فوتبال

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۱
نسخه محدود LG TONE FREE برای هواداران فوتبال
نسخه محدود LG TONE FREE برای هواداران فوتبال

آی‌تی‌من-  ال‌جی برای هیجان بیشتر هواداران فوتبال، نسخه‌ای ویژه از ایرباد استریو بیسیم واقعی LG TONE Free FN6 خود را با مشارکت باشگاه فوتبال آینتراخت فرانکفورت  در بوندس لیگا معرفی کرده است. 

ایرباد Eintracht Frankfurt TONE Free تنها از طریق فروشگاه کلوب هواداران باشگاه به شکل انحصاری در دسترس خواهد بود. 

این ایربادها با تنظیمات و تکنولوژی Meridian Audio، تجربه شنیداری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند. همچنین بدون نیاز به درآوردن ایرباد از گوش، تنها با یک ضربه می‌توانید صداهای بیرون را برای شنیدن یک مکالمه کوتاه، هنگام عبور از خیابان یا شنیدن اطلاعیه‌های ایستگاه قطار و فرودگاه، به گوشتان وارد کنید.

هنگامی هم که صحبت از بهداشت می‌شود، هیچ ایرباد TWS دیگری در بازار امروز یارای رقابت با LG TONE Free FN6 را ندارد. کیف شارژ UVnano نوآورانه آن با مهار قدرت نور ماورابنفش C، اقدام به نظافت ایرباد و شبکه‌ ورودی صدای آن می‌کند و به شکل مؤثری عوامل بیماری‌زا همچون باکتری‌ها را طی سیکل شارژ ایرباد از بین می‌برد. در عرض چند دقیقه روکش بلندگو فاقد هرگونه آلودگی و میکروبی شده و ایرباد برای تأمین ساعت‌ها لذت شنیداری نیروی لازم را در خود ذخیره می‌کند. قسمتی از این محصول هم که درون گوش قرار  می‌گیرد از ژل گوش نرم با درجه پزشکی ساخته‌شده که غیر سمی و ضدحساسیت بوده و راحتی و آسایش کاربرد روزانه را فراهم می‌آورد. و ازآنجایی‌که این ایربادها دارای درجه مقاومت IPX4 هستند، هنگام تمرین یا دویدن در باران هم دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

در اوایل سال جاری نیز ال‌جی برای ارائه نسخه محدودی از TONE Free (مدل FA4) برای هواداران انگلیسی با اتحادیه فوتبال همکاری داشت تا طی دوره تعویق Euro 2020 حمایت خود را به آنها نشان دهد. 
کد مطلب : ۲۷۶۸۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما