۰

رمز ارز آوی (Aave) به کوین نیک مارکت اضافه شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۵
رمز ارز آوی (Aave) به کوین نیک مارکت اضافه شد
رمز ارز آوی (Aave) به کوین نیک مارکت اضافه شد

دنیای ارز دیجیتال بسیار گسترده است و در سال‌های اخیر کاربردهای مختلفی پیدا کرده. در حال حاضر ارزهای دیجیتال فقط یک روش پرداخت یا دارایی قابل سرمایه‌گذاری نیستند، و پایشان به حوزه‌های دیگری مثل امور مالی، بازی‌های کامپیوتری، فوتبال، صنایع و غیره نیز باز شده است.

حالا و با اضافه شدن رمزارز آوی به کوین نیک مارکت، تعداد رمزارزهای قابله معامله به ۲۶ رسیده است. در این بازار از تمام اکوسیستم‌های مختلف دنیای ارز دیجیتال، رمزارزهای معتبری برای خرید و فروش وجود دارد. از ارز دیجیتال بایننس کوین (BNB) که توکن صرافی بایننس است گرفته تا رمزارز چیلیز (CHX) که در حوزه توکن‌های NFT فعالیت می‌کند. از رمزارزهای اتریوم، کاردانو و پولکادات که مربوط به قراردادهای هوشمند هستند گرفته تا میم‌کوین‌های معروفی مثل دوج کوین و شیبا.

در حال حاضر تمام رمزارزهای مختلف در بازار کوین نیک مارکت علاوه بر معامله، امکان واریز و برداشت روی بلاکچین و نگهداری در کیف پول اختصاصی کوین نیک مارکت را نیز دارند. در صورت نگهداری در این کیف پول، کاربر لازم به پرداخت کارمزد انتقال بلاکچینی به کیف پول دیگر نیست.

کوین‌نیک مارکت  یک بازار معاملاتی بدون واسطه ارزهای دیجیتال است که در آن کاربران با یکدیگر به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌پردازند. در این بازار امکان خرید و فروش بیت کوین و نگهداری ارزهای دیجیتال مهم بازار مثل اتریوم، تتر، بیت کوین کش و ... وجود دارد. کاربران به سادگی و با امنیت کامل ارزهای دیجیتال خود را معامله و یا نگهداری می‌کنند. از طرفی چون در کوین‌نیک مارکت قیمت‌ها توسط کاربران تعیین می‌شود، می‌توانید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را با قیمتی کمتر از بازار خریداری کنید.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۷۰۴۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين