۰
از سوی کوین نیک مارکت انجام می‌شود

برگزاری نخستین ایردراپ رمز ارزها در ایران

تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۱
برگزاری نخستین ایردراپ رمز ارزها در ایران
برگزاری نخستین ایردراپ رمز ارزها در ایران

 در کمپین ایردراپ (Airdrop) کوین نیک مارکت قصد بر این است تا در یک زمان مشخص به مناسبت تولد این برند، ۲۵۰ میلیون توکن شیبا به تمام کاربرانی که در آن شرکت کنند، اهدا کند.

شرکت‌کنندگان بدون قرعه‌کشی، تنها بر طبق قوانین و اصول که در ادامه توضیح خواهیم داد، جایزه دریافت خواهند کرد. 

این جایزه به این صورت خواهد بود که مقدار ارز دیجیتال معین شده به طور مساوی بین تمام شرکت‌کنندگان تقسیم می‌شود.  مقداری که به هر شرکت‌کننده تعلق می‌گیرد بسته به تعداد کاربران، متغییر است.

برای شرکت در این ایردراپ و کسب رایگان توکن‌های شیبا شما باید یک سری قوانین ساده را اجرا کنید. 

توجه داشته باشید که کاربران می‌بایست برای شرکت در کمپین ایردراپ کوین نیک مارکت روند ذیل را به ترتیب انجام دهند و اگر کاربری حتی یکی از موارد را چه به عمد و چه به سهو رعایت نکند در این کمپین شرکت داده نخواهد شد. پس بسیار دقت کنید.

نخستین کاری که باید برای شرکت در این کمپین انجام دهید، فالو کردن پیج اینستاگرام کوین نیک مارکت (coinnikmarket) است. در قدم دوم باید عضو کانال تلگرام کوین نیک مارکت (@coinnikmarket) شوید. 

پس از انجام این کارها، اکانت توییتر کوین نیک مارکت (coinnikmarket) را فالو کنید. در آخرین مرحله حداقل باید یک خرید یا فروش در پلتفرم معاملاتی کوین نیک مارکت (coinnik.market) انجام دهید.

شما از روز شنبه ۱۰ مهر ماه تا جمعه ۳۰ مهر ماه فرصت دارید که با انجام قوانین ذکر شده در بالا، در این ایردراپ سهیم باشید. فراموش نکنید که حتما در این بازه زمانی ۲۱ روزه باید قوانین را اجرا کنید.

بعد از اتمام کمپین و با توجه به تعداد کاربرانی که به درستی قوانین را اجرا کرده باشند، به تمامی شرکت‌کنندگان سهم برابری از ۲۵۰ میلیون توکن شیبا داده خواهد شد. زمان واریز وجوه، تاریخ ۰۸/۰۸/۱۴۰۰ همزمان با تولد یک سالگی کوین نیک مارکت خواهد بود. 
 
مرجع : کوین نیک مارکت
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۷۳۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما