۰

قطع خطوط تلفن هشت هزار مشترک «دفتر شما» و سکوت مخابرات استان تهران

تاریخ انتشار
شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۲
قطع خطوط تلفن هشت هزار مشترک «دفتر شما» و سکوت مخابرات استان تهران
قطع خطوط تلفن هشت هزار مشترک «دفتر شما» و سکوت مخابرات استان تهران
 
آی‌تی‌من- این اختلال که از صبح چهارشنبه  26 آبان ماه و در ابتدا روی خطوط پنج رقمی و 6 رقمی «دفتر شما» آغاز شد، با کاهش شدید پهنای باند مشترکان دفترشما در اوایل هفته ابعاد بزرگ‌تری به خود گرفت و در حال حاضر بیش از هشت هزار کسب و کار ایرانی برای برقراری تماس با مشکل جدی روبه‌رو هستند.

همزمانی این قطعی خطوط با روزهایی آخرماه و نزدیکی به شب یلدا، جمعه سیاه و ... باعث شده بسیاری از مجموعه‌های کاری که در این روزها کمپین‌های تبلیغاتی اجرا می‌کنند برای ارتباط تلفنی با مشتریان به مشکل بخورند و تماس‌های‌شان از دست برود.

پیش از این هم در سال‌های گذشته نهادهای ذی‌ربط به صورت ناگهانی خطوط دفاتر کار مجازی را بدون هیچ توضیح و اخطار قبلی برای چند روز قطع کرده بودند.

«دفترشما» اعلام کرده  که در رابطه با علت قطعی خطوط، نامه‌نگاری بسیاری با مسوولان مخابرات تهران داشته که بی پاسخ مانده است.

مدیر یکی از کسب و کارهای اینترنتی در این رابطه گفت: در شرایطی که خودمان را مهیای کمپین تبلغاتی جمعه سیاه می‌کردیم خطوط تلفنی ما قطع شد و این اتفاق باعث ایجاد خسارت زیادی شده است و مشخص نیست که چطور باید این ضررها جبران شود.

وی افزود: ما بیش از سه سال است که از خدمات ارتباطی دفترشما استفاده می‌کنیم و از ابتدای کار یک شماره رند 6 رقمی برای خودمان گرفته بودیم و همه مشتریان‌مان ما را با این شماره می‌شناسند، حالا با قطع این راه ارتباطی چند روزی است که فروش مان به شدت افت کرده است.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۷۶۶۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما