۰
وزارت ارتباطات منتشر کرد؛

گزارش اقدامات انجام شده برای ایجاد ارتباط پایدار در سیل استان خوزستان

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۹
گزارش اقدامات انجام شده برای ایجاد ارتباط پایدار در سیل استان خوزستان

آی‌تی‌من- به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وقوع سیل در ماه‌های ابتدایی سال جاری در استان خوزستان خسارت هایی را به زیرساخت های ارتباطی و تجهیزات مخابراتی این استان وارد کرد.

بر همین اساس وزارت ارتباطات با تاکیدات وزیر ارتباطات و هماهنگی ستاد بحران در همان ابتدای وقوع سیل با بسیج امکانات این وزارتخانه و شرکت ها و سازمان های تابعه به همراه اپراتورهای تلفن همراه، اقدامات خود را برای برقراری ارتباط پایدار در مناطق سیل‌زده آغاز کرد.

به دلیل اهمیت موضوع، وزیر ارتباطات، محمود خسروی را به عنوان نماینده خود در استان خوزستان مسوول پیگیری وضعیت ارتباطات در مناطق سیل زده کرد.

تشکیل جلسات مستمر کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان، استقرار سایت های پرتابل تلفن همراه در مناطق مورد نیاز این استان و طراحی و تجهیز سامانه ماهواره ای سیار انتقال دیتا برای مناطق بحرانی سیل زده، برخی از اقدامات انجام شده در سیل بهار امسال استان خوزستان است.

بر اساس همین گزارش، در سیل ماه‌های ابتدایی سال جاری، وزارت ارتباطات و شرکت‌ها و سازمان های تابعه این وزارتخانه به همراه شرکت مخابرات ایران و اپراتورهای تلفن همراه و ثابت در مناطق سیل زده حضور داشتند که اقدامات آنها در گزارشی به پیوست لینک زیر منتشر شده است.

دریافت متن کامل گزارش از لینک زیر:
گزارش تجمیعی اقدامات انجام شده در بحران سیل بهار 98 خوزستان

 
کد مطلب : ۲۷۲۳۶۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين