۰

وعده پوشش ارتباطی کامل سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۴
وعده پوشش ارتباطی کامل سیستان و بلوچستان
وعده پوشش ارتباطی کامل سیستان و بلوچستان

آی‌تی‌من- پیرو بازدید میدانی برخی نمایندگان استان تهران از استان سیستان و بلوچستان و آشنایی با مشکلات این منطقه، روز قبل به منظور بررسی مشکلات ارتباطی این استان نشستی با حضور برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونان وی، مدیرعامل شرکت مخابرات و برخی از مسوولان استانی و محلی برگزار شد.

محسن دهنوی در تشریح این نشست، گفت: پیرو نظارت میدانی بر استان سیستان و بلوچستان و بازدید از مناطق محروم این استان جلسه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونان وی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و برخی از نمایندگان و مسوولان استانی برگزار شد.

نماینده مردم تهران ‌با بیان اینکه یکی از مشکلات مردم استان سیستان و بلوچستان، نبود زیرساخت ارتباطی مناسب، پوشش اینترنت، موبایل و تلفن ثابت است، افزود: از آنجا که در بازدید میدانی از این استان به مردم قول دادیم که رفع مشکلات را پیگیری کنیم، نشست امروز برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه گزارشی از وضعیت پوشش اینترنت و تلفن همراه ارایه شد، ادامه داد: در این نشست، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وعده داد؛ تا پایان سال آینده تمام استان سیستان و بلوچستان به صورت 100 درصدی تحت پوشش قرار گیرد، متاسفانه در حال حاضر تنها 60 درصد استان تحت پوشش ارتباطی قرار دارد.

عضو کمیسیون صنایع گفت: مقرر شد مجلس نیز در لایحه بودجه سال 1401 به تامین مالی تحقق این مهم کمک کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: برای پوشش ارتباطی کامل روستاهای سیستان بلوچستان یک هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که برای تامین این مبلغ پیشنهاداتی ارایه شد.
 
مرجع : خانه ملت
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۷۸۱۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما