۰

امکان خرید اعتباری برای اعضای نصر تهران فراهم شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۱
امکان خرید اعتباری برای اعضای نصر تهران فراهم شد
امکان خرید اعتباری برای اعضای نصر تهران فراهم شد

آی‌تی‌من- در نشستی که به منظور امضای این تفاهم‌نامه برگزار شد، فرهاد کرم‌زاده، عضو هیأت مدیره‌ این سازمان با اشاره به موضوعات طرح شده در کمیسیون رفاهی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امضای این تفاهم‌نامه به امضای قرارداد اعضای سازمان با شرکت تارا و بهره‌مندی آنها از خدمات این شرکت منجر شود.

سیدحامد قنادپور، مدیر عامل شرکت تارا نیز در توضیحاتی گفت: اعتبار، مفهومی ‌است که در ایران مغفول مانده و نتوانسته در اقتصاد ایران اثر مثبتی بگذارد. باتوجه به اینکه اثر آن در زندگی روزمره و معیشت مردم میتواند بسیار موثر باشد، تلاش کردیم تا از پتانسیل‌های صنعت و زنجیره‌ی تأمین استفاده کنیم و ماحصل این تلاش، محصول اعتبار تارا بوده است.

او با اعلام اینکه تارا آمادگی ارائه‌ سرویس مورد نظر خود به اعضای نصر تهران را دارد، ادامه داد: اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران می‌توانند از فروشگاه‌های طرف قرارداد تارا خرید کنند و تا دو ماه بعد، همان مبلغ را بدون هیچ کارمزدی پرداخت کنند. امیدواریم استفاده از این سرویس در تأمین رفاه مالی همکاران خدوم شرکت‌ها، به‌ویژه شرکت‌های تولیدی و خدماتی موثر باشد، چرا که در واقع با این کار، دو ماه قدرت خرید به این عزیزان اضافه می‌کنیم.

موضوع دیگر مورد اشاره قنادپور، ارائه خدمات بن‌کیف الکترونیکی از سوی شرکت تارا بود که در این رابطه گفت: می‌توانیم به شرکت‌ها خدمت انواع بن‌کیف از جمله ارزاق، لوازم‌التحریر، بن‌کیف ورزشی و... ارائه دهیم. طبیعتا این موضوع در شرکت‌هایی با تعداد همکاران کمتر که امکانات لجستیک برای ارایه‌ این‌گونه خدمات را ندارند، جذاب‌تر خواهد بود.

حسین اسلامی، رئیس هیأت مدیره نصر تهران هم با بیان اینکه اقدام شرکت تارا می‌تواند در تمامی ‌استان‌ها تسری یابد، بیان کرد: حجم زیادی از بزه‌هایی که شاهد آن هستیم، ناشی از نبودن فرهنگ اعتبار است. برخی افراد از امکانات اولیه‌ زندگی بهره‌ای ندارند و همین موضوع می‌تواند آغازگر آسیب‌های اجتماعی متعددی باشد و پس از آن به آسیب‌هایی در روند راهبری کل کشور منجر شود.
 
کد مطلب : ۲۷۸۰۸۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين