۰

بهترین روش تبدیل دلار پی پال به تومان

تاریخ انتشار
شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۷
بهترین روش تبدیل دلار پی پال به تومان
بهترین روش تبدیل دلار پی پال به تومان

 چرا به نقد کردن دلار پی پال احتیاج داریم؟
سیستم پرداخت پی پال را در دنیای امروز می‌توان به یک آچار فرانسه شبیه دانست. امکان پرداخت آنلاین، خرید از سایت‌های خارجی، نقل و انتقال پول و تبدیل پی پال به ارزهای مختلف از جمله خدمات پرطرفدار این سیستم است که کار را برای کاربران زیادی در سراسر دنیا ساده کرده است. 

فرض کنید فریلنسری هستید که درآمد دلاری از سایت‌های خارجی فریلنسری دارید یا به طور مستقیم با کارفرمای خارجی کار می‌کنید و درآمد خود را از طریق درگاه‌هایی چون پی پال و پرفکت مانی و ... دریافت می‌کنید. یا اینکه دوستان و خانواده‌تان در خارج از کشور به حساب پی پال شما در ایران پول واریز می‌کنند.  با توجه به تحریم بانک‌های ایرانی، در این حالت برای خرج کردن پول خود داخل کشور نیاز به تبدیل دلار پی پال به تومان و واریز آن به حساب بانکی خود دارید تا بتوانید بی دغدغه آن را برای خرید کالا و خدمات مورد استفاده قرار دهید. اما انجام این کار چگونه ممکن است؟ 

 نحوه تبدیل دلار پی پال به تومان 
برای نقد کردن پی پال به سایت‌ نیک پرداخت (nikpardakht.com) اعتماد کنید. نیک پرداخت می‌تواند در محیطی امن معادل ریالی وجه دلاری موجودی پی پال شما را واریز کند. با استفاده از امکانات منحصر به فرد نیک پرداخت می‌توانید از دیگر سرویس‌های پی پال مانند شارژ اکانت پی پال و خرید با پی پال نیز بدون محدودیت استفاده کنید. سفارشات سرویس نقد کردن درآمد ارزی در نیک پرداخت زیر ۳۰ دقیقه انجام می‌شوند و می‌توانید دلار پی پال، یورو پی پال و بقیه ارزها مثل دلار پرفکت مانی و وب مانی را نیز در سایت نیک پرداخت نقد کنید.  
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۸۱۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين